هدفون های ضد نویز HTC U11 تنها قادرند با این دستگاه کار کنند

اچ تی سی

هدفون های ضد نویز HTC U11 تنها قادرند با این دستگاه کار کنند : هدفون می تواند یکی از مواردی باشد که بسیاری از کاربران به آن اهمیت می دهند متاسفانه  توسط اچ تی سی تایید شده است که هدفون های ضد نویز  HTC U11  تنها برای خود قابل استفاده می باشند به بیانی دیگر اگر شما از آنها در گوشی دیگری استفاده کنید قادر هستید که صدا را بشنوید ولی قابلیت ضد نویز برای شما فعال نخواهد شد . البته دیگر هدفون های که امروزه ساخته می شوند به صورت تقریبی با یکدیگر اشتراک دارند و تا هنگامی که دستگاه قابلیت پشتیبانی از پورت ارتباطی را داشته باشند می توان به آسانی از آنها استفاده کرد .

در صورتی که شما هم از کاربران گوشیهای جدید این شرکت هستید (اچ‌تی‌سی U پلی و اچ‌تی‌سی U اولترا) باید بدانید که نمی توانید از این قابلیت به صورت کامل بهره ببرید با اینکه این موضوع برای کاربران میتواند ناراحت کننده باشد ولی به دلیل اینکه این هدفون در جعبه U11 جای گرفته است ، کاربران با گوشیهای جدید خود می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند .

باید توجه کنیم که هدفون هایی که به پورت  USB Type-C متصل می گردند برای حذف نویزها توان مورد نیاز خود را از این پورت تامین می نمایند  .

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت جذاب ضبط صدای HTC U11

نظرات در مورد : هدفون های ضد نویز HTC U11 تنها قادرند با این دستگاه کار کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *