نگاهی نزدیک به گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ زیر ذره بین زوم تک

نوت 9 سامسونگ

گلکسیهای سری نوت سامسونگ همواره با فناوریهای جدید و نوآوریهای برتر در دنیای گوشیهای هوشمند شناخته میشوند. پرچمدار جدید این سری از گوشیهای کهکشانی سامسونگ نوت ۹ است که با ترکیبی از ویژگیهای جدید و پیشرفته و ارتقا قابلیتهای همیشگی گوشیهای پرچمدار سامسونگ طراحی شده است.
تاریخچه خانواده نوت
اولین سری از گوشیهای خانواده نوت سال ۲۰۱۱ در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

نوت جدید : Galaxy Not 9

گلکسی نوت ۹ ،هجدهم مرداد ماه امسال رونمایی شد.
ابعاد نوت ۹
گلکسی نوت ۹ با نمایشگر بدون مرز ۴.۶ اینچی  و با ۲۰۱ گرم وزن طراحی شده است.
S Pen قلم
قلم منحصربهفرد pen S که در ابتدا قرار بود فقط ابزاری برای نوشتن و طراحی باشد اکنون قدرت و کنترل بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد. این قلم در گلکسی نوت ۹ با تجهیز به بلوتوث کم مصرف  BLE  امکان اتصال بیسیم به دستگاه را پیدا کرده است.
قلم pen S گلکسی نوت ۹  با ۱.۳ گرم وزن طراحی شده است. این قلم دارای استاندارد IP68 و مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.
نمایشگر نوت ۹
گلکسی نوت ۹ با نمایشگری بدون مرز infinity و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۹۶۰ یا کواد +HD عرضه شده است. تراکم پیکسلی این نمایشگر به میزان ۵۱۶ پیکسل در هر اینچ رسیده است.
قابلیتهای ارتقایافته
باتری: باتری ۴۰۰۰ میلیآمپر گلکسی نوت ۹ بزرگترین باتری است که تا کنون روی پرچمداران گلکسی استفاده شده و میتواند برای کل روز پاسخگوی تماسها، پیامها، بازی و تماشای ویدیو توسط کاربر باشد.
حافظه: گلکسی نوت ۹ در دو نسخه با حافظههای داخلی متفاوت ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه میشود. با توجه به امکان اضافه شدن حافظه MicroSD ،حافظه گلکسی نوت ۹ تا ۱ ترابایت قابلیت ارتقا دارد و این یعنی همواره برای عکسها، ویدیوها و اپلیکیشنهای خود جا خواهید داشت.
سرعت و قدرت: گلکسی نوت ۹ یک گوشی هوشمند فوق قوی مجهز به پردازنده ۱۰ نانومتری است که سریعترین شبکههای موجود در بازار  تا ۲.۱ گیگابایت در ثانیه را برای استریم و دانلود بدون کاهش سرعت، پشتیبانی میکند.
دوربین نوت ۹
دوربین اصلی گلکسی نوت ۹ دارای دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید و تلهفوتو است که پیشرفتهترین فناوریها و قابلیتهای سامسونگ در حوزه دوربین مجهز شدهاند:
ارتقای کیفیت عکس: دوربین گلکسی نوت ۹ هوشمندترین نمونه موجود در بازار است. این دوربین از هوش مصنوعی برای شناسایی بخشهایی از عکس مانند صحنه و موضوع استفاده کرده و بصورت خودکار عکس را در یکی از ۲۰ گروه تعریف شده قرار داده و بر اساس خصوصیات آن گروه، عکس را بهینه سازی میکند. نتیجه واقعا چشمگیر و واقعی با رنگهایی براق است.
تشخیص نقص: گلکسی نوت ۹ وجود هرگونه نقص احتمالی در تصاویر را به کاربران اطلاع میدهد تا بدون آنکه لحظه موردنظرشان از دست برود بتوانند آن را به بهترین شکل ثبت کنند. برای مثال بسته شدن چشم در هنگام عکاسی یکی از مواردی است که همواره با آن روبرو بوده ایم.
دوربین برتر: دوربین نوت ۹ مجهز به فناوری کاهش نویز و لنزهای با دیافراگم دوگانه است که همانند چشم انسان میزان نور ورودی به دوربین را تنظیم میکند. شرایط نور محیط به هر شکلی که باشد، دوربین پیشرفته گلکسی نوت ۹ عکسی کامل شفاف به شما تحویل میدهد.
سامسونگ دکس
با استفاده از Dex سامسونگ، گلکسی نوت ۹ تجربهای کامال شبیه کامپیوترهای خانگی را در اختیار شما قرار میدهد. کاربران میتوانند روی پرزنتهای خود کار کرده، عکسها را ویرایش کنند و یا حتی برنامه مورد عالقهشان را تماشا کنند و همه این کارها توسط خود گوشی انجام خواهد شد.
رنگهای پرچمدار
گوشی گلکسی نوت ۹ در چهار رنگ مشکی ، بنفش ارغوانی، مسی متالیک با قلم Pen S همرنگ و البته گوشی آبی اقیانوس با قلم Pen S زرد رنگ طراحی شده است.

مقاله مرتبط :

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نگاهی نزدیک به گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ زیر ذره بین زوم تک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *