نگاهی به گلکسی A9 سامسونگ زیر ذره بین زوم تک

galaxy a9

تاریخچه : گوشیهای سری A از سال ۲۰۱۵ پا به دنیای کهکشان هوشمند سامسونگ گذاشتند. این گوشیها از همان ابتدا به کمک سبک و سیاق منحصربهفرد طراحی خود و قابلیتهایی فراتر از انتظار در قامت محصولی نزدیک به پرچمداران سامسونگ شناخته شدند. موضوعی که گوشیهای هوشمند سری A را به گوشی محبوب میان طیف متنوعی از کاربران به خصوص جوانان تبدیل کرد.

گلکسی A9

جدیدترین عضو خانواده سری A سامسونگ گلکسی A9 نام دارد. گلکسی A9 اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین چهارگانه است. این گوشی ۳.۶ اینچی در ابعادی ۸.۷ x ۷۷ x ۵.۱۶۲ میلیمتری و با ۱۸۳ گرم وزن عرضه شده است.

دوربین اصلی چهارگانه

وجود چهار لنز در دوربین گلکسی A9 به کاربران امکان میدهد تا روشهای بیشتری برای خالقیت و گرفتن عکسهای فوقالعاده جذاب در اختیار داشته باشند.
 با استفاده از زوم اپتیکال دو برابر در این گوشی میتوانید حتی از فاصلههای دور هم عکس کلوزآپ خود را با جزییات کامل ثبت کنید.
 لنز Wide Ultra به شما امکان میدهد صحنههای دنیای اطرافتان را بدون هیچ محدودیتی ثبت کنید و از طرف دیگر قابلیت ارتقا کیفیت عکس (Optimizer Scene (هم بصورت خودکار عکسهای شما را شبیه عکاسان حرفهای میکند. دوربین گوشی گلکسی A9 اکنون مجهز به سیستم تشخیص صحنه به کمک هوش مصنوعی است و به این ترتیب میتواند اشیای داخل صحنه را تشخیص داده و بصورت خودکار تنظیمات دوربین را متناسب با صحنه موردنظر تغییر دهد.
 لنز تشخیص عمق این دوربین روشهای جدیدی برای ابتکار در عکاسی در اختیارتان میگذارد تا سوژههای موردنظرتان را در یک قاب حرفهای ماندگار کنید.
 دوربین اصلی گلکسی A9 دارای وضوح ۲۴ مگاپیکسل است و در نتیجه می توانید در هر زمانی از روز، چه زیر نور شدید آفتاب و چه در ساعات کم نور، همیشه عکسی فوق العاده بگیرید.
رنگهای A9
گلکسی A9 در سه رنگ خاص مشکی، آبی و صورتی روانه بازار شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نگاهی به گلکسی A9 سامسونگ زیر ذره بین زوم تک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *