نوکیا با معرفی رسمی نوکیا 2 , باری دیگر نظر همه را به خود جلب کرد

نوکیا 2

نوکیا با ارتقا باتری این گوشی , توانست یک ویژگی مثبت برجسته به نوکیا 2 اضافه کند. قطعا برای یک گوشی با اسنپدراگون 212 و صفحه نمایش 5 اینچی HD یک باتری قوی حدود 4100 میلی آمپری نیاز است. این باتری تا 2 روز شارژ نگه می‌ دارد.

قیمت نوکیا 2 حدود 400 هزار تومان پیش بینی شده است , قیمت بسیار مناسب آن به دلیل حافظه رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگا بایتی است. شرکت نوکیا در گوشی های نوکیا 6 , 5 و 3 نشان داد در زمینه دوربین بسیار قوی عمل می کند. با استفاده از  دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در نوکیا 2 , می توان عکس های زیبا و با کیفیتی گرفت.

نوکیا 2 از اینترنت 4G پشتیبانی کرده و آنتن دهی بالایی دارد. ارائه حسگر تنظیم نور نمایشگر بر اساس نور محیط و شتاب سنج و قطب نما در این گوشی میان رده بسیار چشم گیر است. شرکت نوکیا با استفاده از یک بدنه ی آلومینیومی استحکام گوشی را افزایش داده و از یک پوشش پلاستیکی مات برای پشت این گوشی استفاده کرده است. این گوشی در سه رنگ مسی , مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس آخرین گوشی هایی که کمپانی نوکیا یا بهتر است بگوییم HMD Global معرفی کرده است، احتمالا این کمپانی دوباره قصد دارد همانند گذشته به بازار گوشی های هوشمند بازگردد ولی اینبار پر قدرت تر از قبل و این موضوع کاربران این کمپانی را پس از عرضه ی پرچمدار این کمپانی یعنی نوکیا 8 بسیار امیدوار کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، زمانی که نوکیا اولین گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده بود، در میان بسیاری از رقبای خود، نظیر سامشونگ و اپل، فوق العاده قدرتمند ظاهر شده بود ولی به دلایل ضعف مالی اخیرا به اانتهای لیست برندهای برتر دنیا نزول کرده بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه 2021 گوشی نوکیا 6310 معرفی شد

نظرات در مورد : نوکیا با معرفی رسمی نوکیا 2 , باری دیگر نظر همه را به خود جلب کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *