نمایشگاه داران در پیش فروش سایپا شرکت نداشتند !

پیش فروش سایپا

پیش فروش سایپا | همانطور که می دانید چند روز پیش گروه خودروسازی سایپا یک پیش فروش اینرنتی برای محصولات خود با هدف توزیع عادلانه ی وسایل نقلیه و تامین احتیاج شدید افراد به خودرو برگزار نمود. در این میان بسیاری از افراد با در دست داشتن مشخصات خود اقدام به ثبت نام در سایت این گروه خودروسازی نمودند و افراد زیادی نیز بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی سایپا توانستند ثبت نام نمایند ولی اکنون سایپا ادعا نموده است که هیچ یک از نمایشگاه داران در این فروش اینترنتی شرکت نداشته اند !

پیش فروش سایپا

بسیاری از افراد نه تنها به منظور تامین نیاز شخصی خود بلکه به منظور حفظ ارزش پول اقدام به خرید خودرو می نمایند. این شرایط سبب هجوم تقاضا ها به طرح‌ های پیش فروش گروه های خودرو سازی شده است. این مسئله واقعیت بازار خودروها در این روزها می باشد که رئیس اتحادیه اصناف نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروهای تهران نیز به آن اشاره داشته است. در این حال رئیس اصناف نمایشگاه داران تهران با قاطعیت تمام ادعا می نماید که در آخرین پیش فروش اینترنتی سایپا که همین چند روز پیش برگزار شد، حتی یک خودرو نیز توسط نمایشگاه‌ داران خریداری نشد!

پیش فروش سایپا

در کشورهای بسیاری از دنیا ارزش خودرو هر ساله کمتر می‌ شود ولی در ایران روند معکوس می باشد. سعید موتمنی، رئیس اصناف نمایشگاه داران تهران در این خصوص می‌ گوید که در شرایط حال حاضر بسیاری از اشخاص به منظور حفظ ارزش سرمایه خود به دنبال تبدیل نمودن ریال به کالاهای سرمایه‌ ای و ارزشمند هستند. بر اساس عقیده ایشان به همین دلیل نیز بسیاری از اشخاص وارد بازار خودرو شده‌ اند.

در این میان تفاوت زیاد قیمت رسمی و قیمت آزاد خودروها نیز سبب شده تا تعداد بسیاری زیادی از شهروندان به دنبال خرید خودرو با قیمت‌ های رسمی از سوی کارخانه‌ های تولید کننده باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لیست قیمت محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش بزرگ اینترنتی

نظرات در مورد : نمایشگاه داران در پیش فروش سایپا شرکت نداشتند !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *