نسخه 12ام سیستم عامل iOS بر روی 50 درصد از دستگاه ها نصب شده است

سیستم عامل iOS 12

سیستم عامل iOS 12 | همانطور که می دانید کمپانی اپل یکی از اصلی ترین بروزرسانی های سالانه ی خود را ارائه داده است، بسیاری از کاربران آیفون های جدید و حتی آیفون های قدیمی از آیفون 5S به بعد این بروزرسانی را انجام داده اند. اکنون بر اساس آمار گویا 50 درصد از کاربران دستگاه های اپلی این بروزرسانی را دریافت نموده اند.

سیستم عامل iOS 12

لازم نیست در خصوص اپل و محصولات آن چه فکری می‌ کنید اما هرگز نمی‌ توانید منکر این مسئله گردید که این کمپانی آمریکایی در خصوص بروزرسانی‌ ها فوق العاده عمل می نمایند و همیشه استاندارد‌های جدیدی را ارائه می نماید. سیستم عامل جدید گوشی های اپل یعنی iOS 12 تنها پس از گذشت 2 روز از زمان عرضه‌ اش توانست به 10.4 درصد از آیفون‌ های سازگار باشد. این رقم برای نسخه‌ ی پیشین این سیستم عامل یعنی سیستم عامل iOS 11 پس از گذشت زمان 2 روز از عرضه 15.97 درصد بوده است ولی پس از گزارش‌ های متعدد منتشر شده نسبت به باگ‌ های احتمالی پیشرفت این عدد با سرعت کمتری روبرو شد ولی موضوع درخصوص iOS 12 کاملا متفاوت می باشد.

سیستم عامل iOS 12

پس از گذشت 2 هفته، سیستم عامل iOS 11 موفق شد بر روی 38.5 درصد از آیفون‌ ها و آیپد‌های سازگار نصب گردد. در شرایطی که این ارقام در مدت زمان یاد شده برای سیستم عامل iOS 12 نزدیک به 50 درصد می باشد. میزان نصب این سیستم عامل، سبب شده که iOS 12 در کنار iOS 10 قرار بگیرد که موفق شد پس از گذشت 2 هفته 48.16 درصد تمامی آیفون‌ ها و آیپد‌های سازگار را پوشش دهد.

معلوم نیست که به چه علت کاربران کمپانی اپل تا این میزان از بروزرسانی جدید کمپانی اپل استقبال نموده اند ولی احتمالا دلیل آن برخورداری از بروزرسانی‌ های اساسی و بزرگی بود که همراه با نسخه‌ ی 12ام این سیستم عامل به آیفون‌ ها و آیپد‌ها افزوده میشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت اپل Watch Ultra 2 معرفی شد

نظرات در مورد : نسخه 12ام سیستم عامل iOS بر روی 50 درصد از دستگاه ها نصب شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *