نسخه ی جدید اندروید اوریو 8.1 برای گوشی های اندرویدی منتشر شد

اندروید اوریو 8.1

گوگل پیکسل با به روزرسانی اندروید خود به جدید ترین نسخه موجود , یعنی اندروید اوریو 8.1 , امکانات زیادی در اختیار کابران خود قرار داده است. هنوز نسخه رسمی این اندروید معرفی نشده اما کابران می‌ توانند , گوشی های خود را با نسخه آزمایشی آپدیت کنند.

این نسخه جدید به ویژگی های مثبت زیادی مجهز می باشد. مثلا برای جلوگیری از اتلاف وقت , می توانید گوگل کروم و اس‌ ام‌ اس و دکمه‌های ناوبری را با یک دیگر یکی ساخته و ادغام کنید. همچنین می توانید به هنگام راه اندازی و فعال سازی اولیه گوشی , داده‌ ها و اطلاعات خود را با انتخاب گزینه‌ مربوط به آن ها از حساب کاربری گوگل (Google account) را باز گردانید. هنری راکگی , هنگامی که سعی داشت تغییراتی در حساب کاربری خود انجام دهد به این ویژگی پی برد.

برای انجام این کار به بخش تنظیمات گوشی خود بروید , بنری را که امکان انجام این فرآیند را فراهم می کند انتخاب کنید سپس گزینه ی “Finish setup ” را انتخاب کرده و مراحلی را که به هنگام فعال سازی اولیه گوشی خود انجام می دادید , طی کنید.

این ویژگی به شما اجازه می دهد , اطلاعات و داده های خود را از حساب جیمیلی باز گردانید , شاید این قابلیت مورد توجه برخی از افراد قرار نگیرد و آن را خیلی مهم ندانند اما چنین تغییراتی , مشکلات کاربران زیادی را بر طرف می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه استفاده از split-screen در سیستم عامل اندروید

نظرات در مورد : نسخه ی جدید اندروید اوریو 8.1 برای گوشی های اندرویدی منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *