نسخه ی آزمایشی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 منتشر شد

گلکسی اس 8

شرکت سامسونگ با انتشار نسخه جدید بتا اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 , در هفته گذشته , کاربران خود را در کشور‌ های انگلستان ، آمریکا و کره‌ی جنوبی خوشحال کرد. هدف سامسونگ از این آپدیت بر طرف کردن مشکلات و نقص های اعلام شده است.

شکل جدید ساعت نمایش و نمایش آن به صورت همیشه روشن یا  always on display , پچ امنیتی , ترفند‌ های پایدار‌ کننده برای داک دکس و لانچری و تعدادی از تغییرات جدید که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته , برخی از ویژگی های این اندروید آپدیت شده می باشند. حجم این اندروید 610 مگا بایت است.  به دلیل استقبال از این اندروید و تغییرات قابل توجه آن که بتا اندروید اوریو ( Oreo ) را بسیار کاربردی کرده است , سامسونگ قول داده برای کشور هایی از جمله اسپانیا , آلمان ، لهستان ، فرانسه، چین و هند این اندروید را عرضه کند.

گلکسی اس 8اما از قرار معلوم این اندروید به این زودی ها برای گلکسی اس S و گلکسی اس 8 پلاس آماده نخواهد شد. نمایندگی رسمی سامسونگ درباره زمان انتشار نسخه‌ی اصلی و رسمی اندروید اوریو ( Oreo ) برای این دو گوشی چیزی زیادی نگفت اما بیان کرد احتمال دارد اماده سازی این اندروید برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تا اوایل سال 2018 طول بکشد. پس از این اخبار تمامی کاربران می توانند سیستم عامل گوشی های خود را به اولین نسخه پایدار به روز رسانی کنند.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که سیستم عامل اندروید اوریو برای تمامی گوشی های سامسونگ و اندرویدی منتشر شود و تمامی کاربران از قابلیت های این سیستم عامل فوق العاده جذاب بهره مند شوند. قطعا در آینده ای نزدیک این بروزرسانی در تمامی کشورها ارائه خواهد شد، حتما به آپدیت سنتر اندروید خود سر بزنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دسترسی به آدرس ایمیل iCloud در اندروید

نظرات در مورد : نسخه ی آزمایشی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *