نسخه بتا اپلیکیشن Outlook برای سیستم عامل iOS توسط مایکروسافت منتشر شد

اپلیکیشن Outlook

اپلیکیشن Outlook | همانطور که می دانید سیستم Outlook به صورت اختصاصی مخصوص کمپانی مایکروسافت می باشد و به نوعی به عنوان قدیمی ترین سیستم های مورد استفاده در اینرتنت برای ارسال ایمیل می باشد و تقریبا کاربران شرکتی بسیاری نیز دارد. اکنون گویا کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته است تا این سیستم را در قالب یک اپلیکیشن به کاربران ارائه نماید.

اپلیکیشن Outlook

در این خصوص باید بگوییم که کمپانی مایکروسافت اپلیکیشن Outlook را به پروژه ی Office insiderخود افزوده است. تاکنون، تمامی اعضا‌ی اپلیکیشن بتا تنها می‌ توانستند نسخه‌ های آزمایشی Powerpoint ،Exel ،Word و one note را استفاده نمایند ولی از همین حالا می‌ توانند اپلیکیشن outlook را هم در قالب پروژه ی آفیس اینستایدر داشته باشند. در طی این مطللب اشاره شده که فضای بسیار محدود‌ی برای کاربران در نظر گرفته شده است، در نتیجه تمامی اعضای آفیس اینسایدر نمی‌ توانند به نسخه‌ ی آزمایشی Outlook دسترسی یابند، تمامی کاربرانی که قصد دارند این برنامه را تست نمایند باید در پروزه ی بتا ثبت‌ نام نمایند و سپس از سوی کمپانی مایکروسافت برگزیده شوند.

اپلیکیشن Outlook

به منظور شرکت‌ در پروژه ی Office insider در ابتدا باید اپلیکیشن AppTestFlight را از اپ‌ استور دانلود نمایید و سپس دستور‌العمل‌ های ارائه‌ گشته توسط کمپانی مایکروسافت را دنبال کنید. همچنین باید بگوییم که اگر نسخه‌ ی آزمایشی را نصب کردید، نمی‌ توانید حتی از نسخه‌ ی اصلی و پایدار آن استفاده نمایید، در نتیجه ابتدا باید آن را حذف کنید. ثبت‌ نام در اپلیکیشن آزمایشی outlook برای سیستم عامل iOS تضمینی ندارد که شما نسخه ی بتا را دریافت خواهید کرد، زیرا فضا‌ی کمی در‌ دسترس بوده ولی مایکروسافت به شما خبر می‌ دهد که آیا شما نیز به‌ عنوان یک فرد تست‌ کننده‌ ی نسخه‌ی بتا انتخاب گردیده اید یا نه.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: Phonearena
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اتصال صوتی اندروید ، iOS و ویندوز به کمک اپلیکیشن های واکی تاکی

نظرات در مورد : نسخه بتا اپلیکیشن Outlook برای سیستم عامل iOS توسط مایکروسافت منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *