نسخه‌های طلایی و قرمز گلکسی S9 و S9+

گلکسی اس 10

نسخه‌های طلایی و قرمز گلکسی S9 و S9+ وارد بازار می شود.شرکت سامسونگ امروز از نسخه‌های طلایی خورشیدی (Sunrise Gold) و قرمز (Burgundy Red) گوشی‌های گلکسی S9 و S9+ خود رونمایی کرد. این دو پرچمدار سامسونگ که در اسفند ماه گذشته رونمایی شدند اکنون در سه رنگ سیاه، خاکستری و بنفش در بازار موجود است.
یانگ‌لی معاون مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیکس می‌گوید «مردم می‌خواهند بتوانند سلیقه و شخصیت خود را از طریق فناوری که در دست دارند ابراز کنند و رنگ هم بخش مهمی از این نمایش شخصی است. رنگ های جدید S9 و S9+ ، ترکیبی از حس مدرن و کلاسیک را به کاربر انتقال می‌دهند.»
گلکسی‌های S9 و S9+ طلایی خورشیدی (Sunrise Gold) اولین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود که از جلایی درخشنده برخوردارند که درخششی لطیف به بدنه آن می‌دهد و همچنین حس تلالو و آرامش را منتقل می‌کند. این روکش فریبنده برای آن طراحی شد که نوعی حس به روز بودن و طراحی امروزی را در گوشی کاربر ایجاد کند. نسخه قرمز نیز یکی از غلیظ‌ترین رنگ‌های قرمز موجود در میان گوشی‌های هوشمند است که با وجود روکش صیقلی و لطیف خود پررنگ تر نیز به نظر می رسد و ظاهری امروزی و در عین حال اصیل پیدا می‌کند، این رنگ برای کسانی عالی است که طراحی‌های لوکس را می‌پسندند.
گلکسی‌های S9 و S9+ روش ارتباط، اشتراک‌گذاری و تجربه ما از دنیا را تغییر می‌دهند.
• از نو ببین: دوربین این دو گوشی دارای حسگر دوآل پیکسل فوق سریع است که بخشی اختصاصی هم در پردازشگر و حافظه به آن اختصاص داده شده تا بتواند عکس‌هایی چشم‌نواز و با کیفیت بگیرد. قابلیت‌ فیلمبرداری فوق آهسته در کنار عکس‌برداری در نور کم به کمک لنز‌های با دیافراگم دوگانه، ایموجی‌های واقعیت افزوده (AR) و تلفیق با بیکسبی هم از دیگر مزایای آن است.
• صدای فراگیر: گوشی‌های گلکسی S9 و S9+ مجهز به اسپیکرهای تنظیم شده توسط برند AKG هستند که با همکاری Dolby Atmos تجربه صوتی عالی را برای کاربر فراهم کرده و افکت صدای ۳۶۰ درجه را هم پشتیبانی می‌کنند.
• میراث گلکسی: قابلیت‌های مورد علاقه و مورد انتظار کاربران اکنون به مجموعه‌ای استاندارد تبدیل شده‌اند که در گوشی‌های گلکسی S9 و S9+ هم وجود داشته و عبارتند از: اسکن چشم و اثر انگشت، تشخیص چهره که حالا با کمک فناوری یادگیری عمیق و اسکن هوشمند حتی از قبل هم توانمندتر شده است و البته مقاومت در برابر آب و گردوخاک با استاندارد IP68 و امکان شارژ بی‌سیم و سریع هم در این مجموعه قرار می‌گیرند.
نسخه طلایی (Sunrise Gold) این دو گوشی به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه‌های طلایی و قرمز گلکسی S9 و S9+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *