نرخ جدید شماره های رند 4 و 5 رقمی

همراه اول

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در جلسه ۲۲۲ خود، نرخ های جدید سرشماره های ۴ و ۵ رقمی تلفن ثابت استانی و کشوری را تصویب کرد.

گفتنی است مبنای این افزایش تغییر قیمت پایه سالیانه شماره ارائه خدمت تلفن ثابت بوده که از هزار ریال به  هزار و ششصد ریال افزایش یافته است.این موضوع که هم اکنون لازم الاجرا است از سوی رگولاتوری پیشنهاد شد و در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و به تصویب رسید.
همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که طبق این مصوبه اگر تغییری در قیمت پایه سالیانه شماره برای ارائه خدمات تلفن ثابت رخ دهد، مبالغ تعیین شده در زیر نیز اصلاح خواهند شد.
شماره رندهمچنین اصلاح نرخ های جدید سرشماره های مخابراتی، پیرو مصوبه شماره ۱۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تبصره ۲ بند ۲ الحاقیه موافقت نامه شرکت مخابرات ایران، صورت گرفته است. به این معنی که در این تبصره مقرر شده است در صورت اصلاح تعرفه حق استفاده از شماره گذاری، تعرفه خدمات سرشماره توسط دارنده پروانه، ارائه و اصلاح شود.

براساس نرخ های جدید، قیمت پایه سر شماره تلفن ۴ رقمی کشوری ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۵ رقمی آن یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.
سایر اطلاعات در جدول زیر قابل مشاهده است.

 

نرخ جدید شماره های رند 4 و 5 رقمی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نرخ جدید شماره های رند 4 و 5 رقمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *