نحوه کار با اسنپ

اسنپ

اسنپ یکی از اپلیکیشن های بسیار کاربردی است که از سال 1393 آغاز به کار کرد و به نوعی یک پل ارتباطی میان رانندگان و مسافرین می باشد که شما به عنوان مسافر می توانید رانندگان خودروهای مسافربری را به صورت زنده از طریق این اپلیکیشن پیدا کرده و خودروی آن ها را برای رفتن به مقصد موردنظر رزرو نمایید. در ابتدا باید این اپلیکیشن را برای پلتفرم گوشی هوشمند خود دانلود نمایید تا اطلاعات شما در پایگاه داده های اپلیکیشن ثبت شود و در ابتدا باید با مشخصات خود در این اپ ثبت نام نمایید.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از آغاز کار با اپلیکیشن اینترنت و موقعیت جغرافیایی شما روشن باشد؛ اینترنت به این دلیل که شما بتوانید موقعیت راننده ها را تشخیص دهید و موقعیت جغرافیایی به این دلیل که رانندگان بدانند شما در کدام قسمت شهر هستید. پس از اینکه از فعال بودن این دو پارامتر آگاه شدید، هم اکنون می توانید درخواست رزرو خودرو نمایید.

نحوه ی درخواست خودرو در اسنپ

در حالی که موقعیت جغرافیایی و اینترنت گوشی هوشمند شما روشن می باشد، وارد حساب کاربریتان در اپلیکیشن اسپ شوید تا نقشه ی شهر خود با خودروهای اسنپی که در آن تردد می کنند را مشاهده نمایید. اکنون برای اینکه بتوانید خودروی خود را رزرو نمایید، در ابتدا باید مبدا و مقصد سفر خود را انتخاب کنید که دو روش برای این کار وجود دارد؛ 1. مبدا و مقصد را به صورت دستی انتخاب نمایید، 2. با صدای بلند و شمرده شمرده آدرس خود را به اپلیکیشن اعلام کنید.

روش اول (انتخاب دستی مقصد) نسبت به روش دوم کمی سخت تر می باشد. درابتدا باید آیکون گوشه ی پایین و سمت راست نقشه  را لمس کرده تا مبدا را پیدا کنید و یک بار بر روی آن کلیک کنید. سپس باید مقصد خود را از روی نقشه بگردید و پیدا کنید تا نشانگر مقصد بر روی نقشه حک شود. روش دوم بسیار آسان تر می باشد، در گوشه ی سمت چپ و بالا یک آیکون ذره بین وجود دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید وارد صفحه ی جستجو می شوید؛ اکنون یک تصویر میکروفن مشاهده می کنید که باید آن را لمس نمایید تا جستجوی صوتی گوگل فعال گردد.

اسنپ

اکنون با زبان فارسی به اپلیکیشن، مبدا خود را اعلام کنید و یک بار هم این روش را برای تعیین مقصد انجام دهید. زمانی که مبدا و مقصد شما تعیین شد، اسنپ کرایه ی شما را تعیین کرده و می گوید که بر روی گزینه ی “درخواست اسنپ” کلیک کنید. با این کار اسنپ به طور خودکار نزدیک ترین خودرو به شما را پیدا کرده و شما باید بر روی درخواست خودرو کلیک کنید و تا رسیدن به آن منتظر بمانید. توجه داشته باشید که ممکن است راننده ی اسنپ به منظور پیدا کردن موقعیت دقیقتان با شما تماس بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

5/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه کار با اسنپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *