نحوه کار با استیکرهای پیام رسان واتس اپ

استیکرهای پیام رسان واتس اپ

همانطور که قبلا در زوم تک خبرش را خواندید، یکی از قابلیت های جدیدی که در پیام رسان واتس اپ نیز فراهم شده است، فراهم شدن استیکر می باشد. اساسا استیکرها کاربردهای بسیاری دارند و تقریبا در تمامی پیام رسان ها مورد استفاده هستند اما واتس اپ تا مدتی قبل این قابلیت را نداشت که به تازگی وارد شده است و تمامی کاربران از این استیکرها می توانند استفاده کنند. اکنون در این بخش تصمیم داریم که به نحوه استفاده از استیکرها و به طورکلی مواردی که باید بدانید، اشاره داشته باشیم.

نحوه ارسال استیکر

به منظور ارسال استیکر در این پیام رسان تنها لازم است که آیکون ایموجی را انتخاب کنید. با باز کردن صفحه ی مربوط به ایموجی‌ ها،‌ می‌ توانید در پایین صفحه آیکون استیکرها را مشاهده کرده که با استفاده از آن می‌ توانید به کلکسیون تمامی استیکرهای خود دست یابید. در این قسمت فقط کافیست استیکر مورد نظر خود را لمس کرده تا در طول مدت چند ثانیه در صفحه ی چت ظاهر گردد.

استیکرهای پیام رسان واتس اپ

مشاهده استیکرهای کاربردی

نظیر ایموجی‌ها، استیکرهای کاربردی نیز دارای بخش مخصوص به خودشان هستند. در صورتی که وارد پنل استیکرهای واتس اپ گردید، آیکون ساعت شکلی را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب این آیکون، استیکرهای پرکاربرد شما قابل مشاهده خواهند بود.

به علاوه، قسمتی نیز برای استیکرهای مورد علاقه کاربران فراهم شده است تا کاربر بتواند کلکسیونی از استیکرهایی که بیش از همه به آن ها علاقه دارد، داشته باشد. برای فرستادن تنها یک استیکر به قسمت مورد علاقه‌ ها باید تنها برای چند ثانیه دست خود را بر روی استیکر مورد نظر نگه دارید و در نهایت در منوی باز شده گزینه Add to Favorites را انتخاب نمایید.

استیکرهای پیام رسان واتس اپ

ارسال استیکرهای گروهی

یکی از قابلیت های جذاب استیکرهای پیام رسان واتس اپ این است که می‌ توانید به شکل گروهی نیز استیکر ارسال نمایید. جالب‌ تر اینجاست که این کار به طور کامل به شکل خودکار صورت می پذیرد و احتیاجی نیست که شما کار خاصی انجام بدهید. اساسا در صورتی که پشت هم به ارسال چندین استیکر مختلف بپردازید، پیام رسان واتس اپ پس از اینکه صفحه چت شما بسته شد به شکل کاملا خودکار استیکرها را در کنار یکدیگر قرار خواهد داد و در فضا صرفه جویی خواهد کرد. در آن زمان به محض اینکه بازهم آن صفحه چت را باز کنید خواهید دید که استیکرها به شکل زیر در بین چت‌ های شما قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید  نقص امنیتی واتساپ به هکرها اجازه دهد پیام های جعلی به شما ارسال کنند

استیکرهای پیام رسان واتس اپ

نحوه افزودن استیکرهای جدید

به منظور یافتن استیکر‌های جدید مسیر بسیار دشواری پیش روی شما نیست. همانطور که قبلا گفتین تنها به دنبال قسمت مربوط به استیکرها رفته و از طریق آن آیکون به‌ اضافه را کلیک می کنید. با انجام این کار لیست بسیار طولانی از همه ی استیکرهای پیام رسان واتس اپ در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌ توانید به آسانی آن‌ ها را دانلود و ذخیره سازی کنید. بعلاوه در صورتی که یکی از مخاطبان برای شما استیکری ارسال نمود که برای شما جذاب بود می‌ توانید تنها با یک تپ ، آن را به جمع استیکرهای خود اضافه نمایید.

استیکرهای پیام رسان واتس اپ

نحوه پاک کردن استیکرهای ذخیره شده

اساسا همه ی استیکرهای ذخیره شده را می‌ توانید در تب My Stickers جستجو نمایید. به منظور دسترسی به این تب در ابتدا باید وارد پنل استیکرها شده و بعد از انتخاب آیکون به‌ اضافه به دنبال تب My Stickers باشید. در این تب همه ی استیکرهای ذخیره شده قابل مشاهده بوده و می‌توانید به اسانی با فشار دادن آیکونی به شکل خطوط افقی ترتیب آن‌ ها را مشخص نمایید. همچنین با فشار دادن آیکون سطل آشغال هم می‌ شود هر استیکری را که دیگر به آن احتیاجی ندارید، از لیست استیکرها حذف نمایید.

استیکرهای پیام رسان واتس اپ

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه کار با استیکرهای پیام رسان واتس اپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *