طراحی سایت اینتن
بنر مجتمع فنی تهران

نحوه حل ایرادات سیستم عامل iOS 12 اپل

0

یکی از سیستم عامل های بسیار فعال در گوشی های هوشمند سیستم عامل iOS 12 اپل می باشد که یک ماه است که برای گوشی های هوشمند و گجت های کمپانی اپل منتشر شده است. برخی از کاربران با ایراداتی در این سیستم عامل روبرو شدند و مشکلات زیادی را نیز تجربه کردند. این موضوع در حالی است که کمپانی اپل در این نسخه هم بعضی ایرادات سیستم عامل نسخه ی قبلی را تکرار نموده و مشکلات رایجی هم اکنون در این سیستم عامل وجود دارد.

البته این ایرادات، مسائل بسیار سختی به حساب نمی آیند ولی به هر حال گاهی اوقات لازم است که برطرف شوند. همه این موارد نشان دهنده ی این است که این سیستم عامل، سیستم عامل بی نقصی نمی باشد ولی برای حل آن ها باید چه کار کرد؟

کار نکردن بلوتوث

برخی از کاربران بعد از آپدیت به iOS 12 متوجه این موضوع شدند که آیکون بلوتوث از نوار وضعیت بالای صفحه نمایش حذف شده است. این در شرایطی است که این موضوع به خودی خود ایراد به حساب نمی آید بلکه خود بلوتوث هم در حالت عادی در این سیستم عامل کار نمی کند ولی راه حلی که در این زمینه به ذهن می رسد این است:

  • در ابتدا وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید و گزینه ی Bluetooth را انتخاب نمایید.
  • بلوتوث را خاموش کرده و سپس دوباره روشن کنید.

در صورتی که با انجام این کار دوباره این مسئله به قوت خود باقی بود، باز هم وارد بخش Setting شوید.

  • از منوی General گزینه ی Reset را انتخاب نمایید.
  • گزینه Reset Network setting را کلیک کنید تا تنظمیات به حالت اولیه بازگردد.

سیستم عامل iOS 12 اپل

به درستی کار نکردن اپلیکیشن ها

یکی دیگر از ایرادانی که گریبان گیر کاربران این سیستم عامل شده است و بعضی از آن ها در شبکه اجتماعی Reddit هعم به این موضوع اشاره کرده اند، ایراداتی است که در زمان کار با اپلیکیشن ها بعد از بروزرسانی به iOS 12 برای آن ها ایجاد می گردد. گزارش متعددی از این مسئله وجود دارد که بعد از بروزرسانی، بعضی برنامه ها پرش داشته اند و یا بسته شده اند. این مسئله می تواند به دلایل مختلفی ایجاد گردد. به عنوان مثال برنامه های مورد نظر احتمال دارد به درستی نصب نشده باشند و یا آپدیت نشده باشند ولی اکنون این سوال پیش می آید که راه حل این مسئله چیست؟

  • در ابتدا اپ استور را باز نموده و از داخل منوبار به بخش Updates بروید.
  • هر اپلیکیشنی که در این لیست مشاهده می کنید و نیاز به آپدیت دارد را آپدیت کنید.
  • اپلیکیشن ها را به شکل Force stop ببندید.
  • آیفون خود را Restart کنید و دوباره آن را راه اندازی نمایید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

تگ ها
loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

بنر مجتمع فنی تهران