نحوه حذف موقتی پست ها اینستاگرام

اینستاگرام

حذف موقتی پست ها اینستاگرام | اینستاگرام در چند مدت اخیر قابلیت های بسیاری را برای اپلیکیشن خود منتشر نموده است و بسیاری از افراد دیگر در زمان استفاده از این شبکه ی اجتماعی سردرگم می شوند و نمی توانند دیگر این قابلیت ها را تشخیص دهند. پیشتر در مورد نحوه ی حذف موقتی اکانت و روش های حذف اکانت اینستاگرام برایتان مطلبی منتشر کردیم ولی این بار قصد داریم نحوه ی حذف موقتی پست ها را برایتان شرح دهیم.

اگر شما نیز یکی از آن دسته از کاربرانی هستید که قصد دارند پست‌ های اینستاگرام خود را برای یک کدت وقت از صفحه کاربری خود حذف کنند. بعضی از کاربران به دلیل های مختلفی مجبور هستند تا پست‌ های انتشار یافته در صفحه کاربری اینستاگرام خود را حذف نمایند ولی دوست ندارند برای همیشه از دسترس خارج شوند و از صفحه کاربری آن ها پاک شود زیرا این احتمال را می‌ دهند کi شاید دوست داشته باشند دوباره این پست‌ها را در صفحه پروفایل خود داشته باشند و سایر کاربران نیز آن ها را ببینند.

اینستاگرام

اینستاگرام برای این کاربران قابلیتی را در نظر گرفته تا اینکه بوسیله این قابلیت بتوانند پست‌ های خود را که شامل تصاویر و ویدیوها می باشند، به طور موقت از صفحه رسمی خود پاک نمایند و در صورتی که بعدا علاقه داشتند آن‌ ها دوباره بتوانند در صفحه ی خود به نمایش بگذارند و آن ها را برای همیشه حذف نکنند. برای این منظور کافیست تنها به صفحه کاربری خود در اینستاگرام وارد شده و پست موردنظر خود را انتخاب کنید تا باز شود. سپس بر روی بخش تنظیمات پست خود در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید تا گزینه‌ هایی مانند Edit و delete و … برای شما به نمایش دربیاید. گزینه اول Archiveمی باشد که باید برای انجام این کار بر روی همین گزینه کلیک کنید.

پس از انجام این فرآیند شما تمامی پست‌ هایی را که با گزینه آرشیو موقتا از صفحه کاربری خود حذف کرده اید و از دید دیگر کاربران آن ها را مخفی نموده اید، به بخش دیگری که فقط خود شما به آن دسترسی دارید و هیچ کس نمی‌ت واند به آن بخش دسترسی داشته باشد، منتقل کردید. این بخش با نمادی شبیه به یک ساعت در بخش بالای صفحه اصلی حساب کاربریتان در اینستاگرام قابل مشاهده است که می‌ توانید با مراجعه به این بخش تمامی پست‌ ها و استوری‌ هایی را که سایر کاربران نمی توانند ماشهده کنند، دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید  علت فیلتر اینستاگرام

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه حذف موقتی پست ها اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *