نحوه حذف فالوور در اینستاگرام

حذف فالوور در اینستاگرام

حذف فالوور در اینستاگرام | این روزها بسیاری از افراد از طریق اینستاگرام با یکدیگر در ارتباط هستند و به صورت گسترده از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنند. شاید کاربری اکانت اینستاگرام شما را فالو کرده باشد و پس از فالو کردن شما با ثبت کامنت‌ های نامناسب و یا بنا به هر دلیل دیگری سبب ناراحتی شما گردد. در این صورت یکی از اساسی ترین راه حل‌ های پیش روی شما، مربوط به حذف این شخص از لیست پروفایل اکانت اینستاگرام‌ می‌ شود. با حذف کاربر از لیست فالوورهای شما، این شخص دیگر قادر به مشاهده پست‌ های شما نمی باشد زیرا در اینستاگرام گزینه مستقیمی برای حذف فالوورها وجود ندارد و تنها روش حذف افراد از لیست فالوورها، بلاک کردن چنین کاربران می باشد.

در نتیجه زمانی که از حذف فالوورها در اینستاگرام صحبت به میان می آید، منظور همان بلاک کردن می باشد. شاید شما نیز دوست داشته باشید که یک یا چند فالوور اکانت خود را حذف نمایید. اکنوندر این بخش تصمیم داریم تا در خصوص این موضوع صحبت کنیم و به صورت تصویری نحوه حذف فالوورها را در اینستاگرام برای شما شرح دهیم.

حذف فالوئر در اینستاگرام

فرآیند حذف فالوئر در اینستاگرام آنقدرها پروسه ی سختی نیست و به راحتی هر شخصی می تواند این کار را انجام دهد.

  1. ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
  2. بر روی گزینه ی Followers کلیک کنید تا لیست فالوئرهای شما به نمایش درآید.
  3. در لیست فالوئرهای خود به دنبال شخص موردنظر بگردید و پس از یافتن آن، بر روی پروفایل شخص کلیک کنید تا پروفایل شخص به نمایش درآید.
  4. بر روی آیکون موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل کلیک کنید.
  5. اکنون بر روی گزینه Block User کلیک کنید.
  6. بر روی گزینه ی Yes, I’m Sure کلیک کنید.
  7. در آخر کافیست که بر روی گزینه ی Dismiss کلیک نمایید.

حذف فالوور در اینستاگرام

به این نکته توجه داشته باشید که با حذف فالوورها در شبکه ی اینستاگرام ببا استفاده از این روش، شخص مورد نظر به صورت مستقیم از بلاک شدن و یا حذف شدن اکانت خود از سوی شما مطلع نمی گردد. پس از انجام این مراحل در صورتی که فرد بلاک شده و یا حذف شده به اکانت اینستاگرام‌ شما مراجعه نماید هیچکدام از پست های شما برای او نمایش داده نمی‌ شود.

بیشتر بخوانید  زمان فیلتر اینستاگرام

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه حذف فالوور در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *