نحوه بازنشر کردن پست های اینستاگرام در استوری

بازنشر

همانطور که پیش تر خبری منتشر کردیم، اینستاگرام چند روز گذشته قابلیت بازنشر پست هایش را از حالت آزمایشی خارج کرده و هم اکنون عموم کاربران اینستاگرام می توانند پست های قدیمی خود را در استوری خود بازنشر نمایند. اما لازم به ذکر است که چون اینستاگرام برای این قابلیت جدید خود المان یا پارامتر جدیدی در نظر نگرفته است، بسیاری از کاربران از نحوه ی استفاده از این قابلیت اطلاعی ندارند که ما قصد داریم در ادامه نحوه ی انجام این کار را برایتان شرح بدهیم.

باید به یک نکته حتما اشاره کنیم که قابلیت بازنشر پست ها به طور تدریجی منتشر خواهد شد و احتمال دارد هنوز در دسترس تمامی کاربران قرار نگرفته باشد، پس اگر بعد از مطالعه ی این متن نتوانستید به این قابلیت در اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، پس مدتی صبر کنید.

بازنشر

در ابتدا باید به بخشی وارد شوید که پست هایتان در آن جمع آوری شده است؛ پس برای این کار سریعا وارد آیکون پروفایل خود شوید و به صفحه ی شخصی خود وارد گردید. اکنون در این مرحله به سراغ پستی بروید که قصد باز نشر آن را دارید و سپس کلید موشکی که در کنار کامنت ها قرار گرفته است را انتخاب کنید تا پنجره Send to برای شما نمایان گردد.

زمانی که پنجره Send to برای شما باز شد، یک ویژگی جدیدی را به نام Add Post to Your Story مشاهده می کنید. اکنون کافیست که تنها بر روی آن کلیک کنید تا اینکه مستقیما وارد ویرایشگر استوری اینستاگرام شوید. در داخل این ویرایشگر دقیقا همان المان ها و استیکر ها وجود دارد و همچنین می توانید بر روی تصویر خود متن نیز اضافه نمایید.

پس از اینکه ویرایش های موردنظر را بر روی تصویر خود انجام دادید می توانید تنها با فشردن دکمه ی Send to پست خود را بازنشر نموده و کاری انجام دهید تا تعداد بازدید های آن از قبل بیشتر شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن تردز (Threads)

نظرات در مورد : نحوه بازنشر کردن پست های اینستاگرام در استوری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *