نتایج تست Dxo Mark آیفون X منتشر شد

Dxo Mark

بعد انتظار زیاد کاربران و طرفداران گوشی آیفون X بالاخره شرکت اپل با گوشی جدیدش رتبه ی خوب را در رده بندی های Dxo Mark به دست آورد و توانایی های فوق العاده ی خود را به رخ رقبا کشید. با اعلام اخرین نتایج بررسی هایش، امروز DxoMark  اپل را صاحب رده دوم در جدول عکاسی موبایل دگزومارک کرد.

بیایید بم بار دیگر ویژگی ها و جزئیات دوربین این گوشی فوق العاده را بررسی کنیم، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی wide-angle f/1.8 OIS ، دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو f/2.4 OIS، فوکوس خودکار به همراه فوکوس لحظه‌ای لمسی بر روی نمایشگر، 4 فلش LED true-tone به همراه حالت slow sync، ویدیو 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، حالت پرتره با روشنایی پرتره، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی f/2.2 با تشخیص چهره و حالت عمودی، تماما ویژگی هایی هستند که در گوشی آیفون X جمع آوری شده و به کاربر این اجازه را می دهد تا با آن بهترین لحظه ها را با بهترین کیفیت ذخیره کند.

از دیگر ویژگی های این گوشی اگر بخواهیم حرف بزنیم این است که أین شرکت آمریکایی پیش از این در هیچ یک از تلفن‌های خود از نمایشگر بدون حاشیه LED استفاده نکرده بود اما حالا در سال 2017 و 10 سال پس از عرضه اولین آیفون ، وقت تغییرات اساسی است و از صفحه نمایش بدون حاشیه استفاده کرده است.

براساس بررسی های زیاد این شرکت ، آیفون تن (آیفون 10 یا همان آیفون X) توانسته است امتیاز 97 را در  کسب کند و تنها با اختلافی کوچک در رده دوم رده بندی قرار گرفته است. اکنون طرفداران این گوشی هوشمند که علاقه ی زیادی به عکاسی دارند می توانند با اطمینان کامل این پرچمدار کمپانی آیفون را خریداری نمایند و از قابلیت های فوق العاده ی آن در زمینه ی عکس برداری بهره مند شوند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خالی کردن رم آیفون

نظرات در مورد : نتایج تست Dxo Mark آیفون X منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *