میزان درآمد اپ استور اپل تقریبا دو برابر گوگل پلی در ماه های گذشته بوده است

اپ استور اپل

درآمد اپ استور اپل | یکی از کمپانی های مطرح دنیا در عرصه ی ارائه اپلیکیشن های کاربردی و به نوعی اپلیکیشن های فعال برای گوشی های هوشمند، کمپانی اپل می باشد. هر ساله کمپانی های مختلف آمارگیری از میزان فروش و دانلود فروشگاه های نرم افزاری کمپانی های اپل و گوگل خبر می دهند.

درآمد اپ استور اپل

اکنون گویا اپ استور کمپانی اپل در طی سه ماهه سوم سال جاری موفقیت های بسیاری داشته است، به خصوص در مقایسه با پلی استور کمپانی گوگل! بر اساس آمار منتشر شده از سوی موسسه ی Sensor Tower، در طی ماه جولای تا سپتامبر یال جاری اپ استور نزدیک به 12 میلیارد دلار درآمد کسب نموده است. این عدد نه تنها 23.3 درصد از درآمد سه ماهه ی سوم سال 2017 اپ استور بیشتر می باشد بلکه اختلاف زیادی با درآمد 6.2 میلیارد دلاری فروشگاه گوگل پلی در این بازه ی زمانی دارد. البته لازه به ذکر است که وضعیت برای پلی استور گوگل آنقدرها هم نامساعد نمی باشد و میزان درآمد 6.2 میلیارد دلاری این فروشگاه نرم افزای، به معنی رشد 21.5 درصدی نسبت به سه ماهه ی سوم سال 2017 میلادی بوده است.

اپ استور اپل

به طورکلی مجموع میزان درآمد 18.2 میلیارد دلاری این دو فروشگاه به افزایش درآمد 22.7 درصدی نسبت به مجموع درآمد 14.8 میلیارد دلاری در سه ماهه سوم سال 2017 میلادی سبب شده است. میزان دانلودهای سیستم عامل iOS و اندروید نیز در طول این بازه زمانی با رشدی 10.9 درصدی به 27.1 میلیارد دانلود در کل جهان رسیده است که به یک صورت قابل توجه از 24.4 میلیارد دانلود سال قبل بیشتر می باشد. با افزایش میزان عرضه ی گوشی های هوشمند ارزان قیمت اندرویدی در کشورهای در حال توسعه هم، آمار دانلودهای گوگل پلی برابر با 19.5 میلیارد بوده است که نزدیک به 3 برابر آمار 7.6 میلیاردی iOS موفق تر ظاهر می گردد.

اپ استور اپل

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تولید انبوه ساعت هوشمند اپل با قابلیت شارژ بدون سیم عجیبه اما ممکنه!

نظرات در مورد : میزان درآمد اپ استور اپل تقریبا دو برابر گوگل پلی در ماه های گذشته بوده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *