معرفی K8 و K10 جدید توسط شرکت ال جی

ال جی

پس از بررسی آمار هایی که در نظر سنجی های انجام شده درباره گوشی های K8 و K10 که از مدل های پر طرفدار گوشی های تولید شده توسط شرکت ال جی هستند , مشخص شد کاربران از این دو مدل بسیار راضی بوده و فروش بسیار بالایی در مدل های میان رده و مقرون به صرفه داشته اند. بر اساس اخبار منتشر شده تصمیم گرفته شده این دو گوشی به زودی در کنگره‌ ی جهانی موبایل ثبت شده و معرفی شوند , این دو گوشی که در میان گوشی های میان رده و مقرون به صرفه اسم در کرده و بسیار مورد توجه هستند مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

در سال 2017 شاهد معرفی نسخه جدید K10 در نمایشگاه CES بوده ایم , هر چند که بسیار انتظار داشتیم که در اوایل سال 2018 نیز مدل جایگزین آن معرفی شود ولی هنوز خبری از سمت شرکت ال جی منتشر نشده است. سیاست جدیدی که شرکت ال جی پیش گرفته است , ارائه گوشی‌ های میان‌ رده‌ خود در نمایشگاه MWC است, چرا که به دلیل وجود رقبای بسیار قوی و برند هایی همانند آیفون و سامسونگ دیگر جایی برای گوشی های میان رده ال جی در بازار ایالات متحده باقی نمی ماند.

اما گوشی k10 دارای ویژگی هایی است که آن را بسیار پر طرفدار کرده است , دوربین این گوشی 13 مگا پیکسل بوده و به یک سنسور نویز گیر مجهز می باشد , این سنسور در نور ضعیف فعال شده و با تنظیم شدت نور مانع از کاهش کیفیت عکس می شود. همچنین به دلیل وجود فوکوس خودکار که بر اساس تشخیص فاز عمل می کند , از فوکوس بیشتری بهره مند است. اندازه صفحه نمایش مدل K10 چیزی حدود ۵.۳ اینچ اعلام شده و درباره وضوح تصویر آن کیفیت 720p را اعلام کرده اند.

پردازنده ای که در گوشی K8 استفاده شده است , 4 هسته‌ ای بوده ۱.۳ گیگا هرتزی می باشد ولی درباره گوشی K10 باید گفت از پردازنده‌ ی ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده شده است. برای گوشی K10 دو مدل  آلفا و پلاس معرفی شده است. حافظه‌ ی رم در مدل آلفا ۲ گیگا بایت بوده و دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی برای حفظ و ذخیره فایل ها می باشد. در مقایسه , حافظه رم مدل پلاس 3 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 32 گیگاهرتز است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی K8 و K10 جدید توسط شرکت ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *