معرفی گوشی هوشمند اوپو K1

اوپو K1

اوپو K1 | کمپانی اوپو یکی از کمپانی های چینی است که اخیرا فعالیت خود را گسترش داده است و با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اقدام به معرفی گوشی های هوشمند می نماید. اما جالب اینجاست که گوشی های این کمپانی قیمتی بسیار پایین دارند! در حالی که از قابلیت هایی نظیر سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و بریدگی بالای صفحه نمایش و حاشیه های بسیار کم بهره می برند.

اوپو K1

اکنون اوپو K1 از جدیدترین گوشی‌ های هوشمند کمپانی چینی می باشد که از وجود یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل از نوع سوپر امولد بهره می‌ برد. از سایر ویژگی های فنی این گوشی هوشمند باید به استفاده از پردازنده ی اسنپدراگون 660 به همراه حافظه‌ ی رم 4 و یا 6 گیگابایتی اشاره نمود. این گوشی هوشمند در پنل پشتی خود از وجود یک سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی با نام دوربین اصلی بهره مند می باشد؛ اکنون در پنل جلویی یک سنسور 25 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی قرار داده شده است. اوپو از افزودن قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی برای دوربین این گوشی هوشمند غافل نشده و به صورتی که دوربین این گوشی‌ از ویژگی شناسایی منظره و AI Beauty بهره مند می باشد.

اوپو K1

در ادامه باید به ظرفیت ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری این گوشی هوشمند اشاره نمود که می تواند نیروی مورد نیاز این گوشی‌ هوشمند را تامین نماید. اوپو K1 همراه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و همچنین رابط کاربری Color OS 5.2 اوپو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پیش فروش این گوشی هوشمند بعد از معرفی در کشور چین شروع شده است، به صورتی که نسخه‌ ی دارای حافظه‌ ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ ی داخلی 64 گیگابایتی 200 دلار قیمت داشته و نسخه‌ ی دارای حافظه‌ ی رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ ی داخلی 64 گیگابایتی هم با قیمت 230 دلار بفروخته می شود. این گوشی هوشمند از تاریخ 19 اکتبر به طور سراسری عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  اوپو A5 با باتری 4230 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند اوپو K1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *