معرفی نوکیا 8 پرو به جای نوکیا 10

نوکیا 8 پرو

شرکت اچ‌ ام‌ دی گلوبال، پرچمدار جدید خود را با نام نوکیا 8 پرو در اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد. شایعات زیادی درباره عرضه گوشی جدیدی شرکت اچ‌ ام‌ دی گلوبال تحت عنوان نوکیا 10 منتشر شده بود که این شرکت این اخبار و مطالب را سخنانی نامعتبر دانست و بیان کرد که چنین گوشی با این نام و مشخصات توسط این شرکت تولید نخواهد شد. برخی از اطلاعاتی که درباره نوکیا 8 منتشر شده بود در واقع به نوکیا 8 پرو مرتبط می شد، بر اساس برخی از منابع این گوشی به آخرین تراشه پرچم‌ دار کوالکام مجهز خواهد شد و چندین لنز با چیدمان مختلف و دورانی در کنار هم قرار گرفته اند.

نوکیا 8 پرو

در این فناوری که بسیار جدید و جالب است کاربران می توانند به صورت چرخشی از فضا فیلم برداری و عکاسی نمایند. فاصله‌ های کانونی مختلف و زوم واید یکی از ویژگی هایی است که در دوربین این گوشی شاهد هستیم. به احتمال زیاد ابعاد صفحه نمایش این گوشی 9 به 18 خواهد بود و بر خلاف نوکیا 8 که حسگر اثر انگشت آن به همراه دکمه هوم در پایین صفحه نمایش قرار داشت , سنسور اثر انگشت نوکیا 8 پرو در پشت این گوشی قرار دارد.

نوکیا 8 پرو

یکی از مشکلات نوکیا ارائه دوربین متوسط است، با این که این گوشی از لحاظ سخت افزاری و بدنه بسیار عالی و قابل توجه می باشد اما در زمینه دوربین عکاسی چندان جالب عمل نکرده است و اصلا قابل مقایسه با دوربین های سایر شرکت ها نمی باشد. از این رو احتمال می رود دوربین نوکیا 8 پرو نسبت به مدل های قبلی بهتر و پیشرفته تر باشد. این گوشی دارای 3 مدل بوده و از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام در آن استفاده کرده است. این پردازنده بر اساس فرآیند ساخت ۱۰ نانو متری Fin FET که در گوشی های سامسونگ دیده می شود، در ماه دسامبر معرفی شده و یکی تاکنون به عنوان برترین تراشه جهان معرفی شده است. از قرار معلوم شرکت اچ‌ ام‌ دی گلوبال اخباری در وب سایت اندروید پیت منتشر کرده که طی آن بیان کرده است تصمیم دارد گوشی نوکیا 8 پرو را در نمایشگاه IFA 2018 در سال جاری معرفی کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی نوکیا 8 پرو به جای نوکیا 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *