معرفی لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو

شیائومی می نوت بوک پرو

Xiaomi’s Mi Notebook Pro

شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندهای است که در بازارهای موبایل فعالیت می کند و برای خود در اروپا و هند و دیگر کشورها محبوبیت های بدست آورده است. 

شیائومی برای اولین بار در سال گذشته توانست با عرضه می نوک بوک به دنیای لپ تاپ وارد شود. یکی از رقیب های اصلی برای مک بوک ایر ، می نوت بوک بود و شیائومی این بار اقدام به معرفی لپ تاپ جدیدی با عنوان می نوک بوک پرو نموده است. 

این لپ تاپ نمایشگری 15.6 اینچی داشته است. یکی از گران ترین نسخه های که شیائومی معرفی نموده این لپ تاپ است که دارای پردازنده i7 نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک انویدیا جیفورس MX150 و 16 گیگابایت حافظه رم می باشد. 

قیمت این نسخه حدود 1330دلار می باشد اگر که این نسخه رم8 گیگابایتی داشته باشد دارای قیمت پایین تری می باشد و اگر نیاز باشد لپ تاپ پردازنده i5  بخرید باید حدود 860 دلار هزینه نمایید.  

البته وجود پردازنده گرافیکی جیفورس MX150 نمی تواند چیز عجیبی باشد ولی برای ویرایش ویدیوها و تصاویر بسیار کاربرد داشته است . پردازنده های نسل 8 پردازنده های اینتل به نسبت نسل 7 دارای 40 درصد کارکرد بهتر خواهد بود. 

شیائومی می نوت بوک پرو

اینتل اعلام کرده است که این پردازنده به خوبی قادر است پشتیبانی ویدیوهای 4K را انجام دهد لازم است  بدانید نمایشگر این محصول ، رزولوشن تماما HD داشته است. 

برخی از مشخصات این محصول شامل مواردی مانند : حافظه رم 8 و 16 گیگابایت از نوع DDR4 ، تکنولوژی شارژ سریع ، پردازنده گرافیک انویدیا جیفورس MX150 ، نسل  هشتم پردازنده‌های i7 و i5 اینتل ، نمایشگر 15.6 اینچی و  …. می باشد. 

 

نظرتان را در مورد این محصول شیائومی ( Xiaomi’s Mi Notebook Pro) با ما در قسمت دیدگاه ها در میان بگذارید.

در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید. 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش بزرگ دستبند تناسب اندام شیائومی بند 8

نظرات در مورد : معرفی لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *