معرفی قابلیت جدید تلگرام پاسپورت

تلگرام پاسپورت

تلگرام پاسپورت | این روزها دنیای دیجیتال و ابزارهای ارتباطی نظیر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی گسترش بسیار زیادی داشته است، به نحوی که تمامی افراد یک جامعه در هر لحظه بسیاری از فعالیت های خود را با استفاده از گوشی هوشمند و یا دستگاه های دیگری که به اینترنت متصل هستند به انجام می رسانند و اگر روزی اینترنت وجود نداشته باشد کل جامعه متلاشی خواهد شد. در این میان با پیشرفت این سیستم، نیاز به اطلاع از هویت افراد روز به روز افزایش پیدا می کند و به نوعی یک کمبود حس می شود.

قبل از ان شما همیشه مجبور بودید تا تصویر مدارک خود را در یک سری از اپلیکیشن ها آپلود نمایید ولی با استفاده از این قابلیت جدید پیام رسان تلگرام یعنی پاسپورت تلگرام می توانید این مسئله را به طور کامل حل و فصل نمایید. در ادامه قصد داریم به معرفی این قابلیت جدید تلگرام بپردازیم.

هویت یابی آسان با پیام رسان تلگرام

این قابلیت یک روش هویت‌ یابی یکپارچه برای سرویس‌ هایی می باشد که قابلیت شناسایی تک تک اشخاص را فراهم می نماید و تنها کافی است که برای یک دفعه تمامی مدارک خود را در این بخش آپلود نمایید و از آن به بعد بدون وقت کشی، می‌ توانید تمامی اطلاعات خود را بر روی سرویس‌ های مختلف مانند سرویس‌ های مالی و یا سرویس عرضه اولیه سکه ی تلگرام ، ICO، که به مشخصات حقیقی شما احتیاج دارند، اشتراک گذاری کنید.

تلگرام پاسپورت

میزان امنیت پاسپورت تلگرام

در این خصوص باید به شما بگوییم که تمامی مدارک شناسایی و اطلاعات شخصی شما با استفاده از سیستم رمزنگاری End-to-End در Telegram Cloud ذخیره خواهند شد و فقط روش رمزگشایی از این داده ها پسوردی می باشد که خودتان برای اولین بار داده اید، اساسا تلگرام و سرورهای آن هیچگونه دسترسی به داده‌های ذخیره شده در این سرویس ندارند و زمانی که شما این اطلاعات را انتشار می دهید، به صورت مستقیم به فرستنده ارسال می گردد. لازم به ذکر است که در آینده ای نزدیک اطلاعات سرویس های تلگرام پاسپورت به روی حافظه های نهان غیر متمرکز نیز منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید  در نسخه iOS واتساپ به زودی تبلیغات مشاهده خواهید کرد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی قابلیت جدید تلگرام پاسپورت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *