معرفی سنسور اسکن اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش توسط کمپانی ویوو

ویوو

کمپانی ویوو که به عنوان اولین کمپانی های تولید کننده ی گوشی های هوشمند شناخت می شود یکی از گجت های خود را به سنسور هوشمند تشخیص اثر انگشت درون صفحه ی نمایشگر مجهز کرد. پیش از این رونمایی و در ماه دسامبر سال گذشته میلادی کمپانی سینپتککیس از سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر گوشی های اسمارت رونمایی کرد و همچنین این کمپانی به طور کاملا رسمی اعلام کرد که فاز اولیه ی گوشی های اسمارت مجهز به این تکنولوژی در نمایشگاه سی ای اس سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی خواهد شد.

امروز کمپانی محبوب چینی ویوو شایعات اخیر را در مورد این تکنولوژی تایید کرد و اولین محصول خود را که مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت درون صفحه نمایش گوشی بود را معرفی کرد، به این ترتیب در رقابت های میان کمپانی های بزرگ و قدر دنیای بزرگ اسمارت فون ها، برند ویوو به عنوان اولین گوشی اسمارت مجهز به این تکنولوژی شناخته و ثبت شد.

ویوو

در این تکنولوژی سنسور تشخیص اثر انگشت بین مادر برد و پنل اولد گوشی اسمارت فون ویوو جای گرفته است و پس از ارسال امواج نوری به سمت انگشت کاربر به بررسی الگوی اثر انگشت کاربر می پردازد تا آن را درک کند.

آقای الکس فنگ که به عنوان مدیر ارشد در کمپانی ویوو کار می کند در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور کاملا رسمی اعلام کرد که این راه حل توانایی رفع مشکلات و چالش های بزرگ سازندگان موبایل را دارا است، همچنین ایشان افزود که این گوشی هوشمند مراحل توسعه و طراحی را پشت سر گذاشته است و به زودی به بازار موبایل جهانی معرفی می شود.

اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا برندهای معروفی نظیر اپل و سامسونگ برای پرچمداران آینده ی خود چه خوابی دیده اند؟ آیا آن ها نیز از چنین تکنولوژی استفاده خواهند کرد؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیات کلیدی تبلت ویوو پد

نظرات در مورد : معرفی سنسور اسکن اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش توسط کمپانی ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *