معرفی رسمی نوکیا 7 (Nokia 7)

نوکیا 7

برای مدت ها شرکت نوکیا به عنوان برترین تولید کننده گوشی های تلفن همراه در کل جهان مطرح بود اما به دلیل مشکلاتی که داشت برای مدتی از بازار موبایل فاصله گرفت اما باری دیگر با تولید گوشی های هوشمند وارد بازار شد و طرفداران خود را خوشحال کرد و جنجالی بزرگ بین رقبای این صنعت به راه انداخت. پس از تولید موفق گوشی های نوکیا 3 , نوکیا 5 و نوکیا 8 , حال در انتظار نوکیا 7 هستیم که به صورت رسمی معرفی شد.

شرکت بزرگ نوکیا با معرفی محصول جدید خود , نوکیا 7 , و ارائه جزئیات خود بار دیگر در مرکز توجه همگان قرار گرفت. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی , باتری 300 میلی آمپری , کیفیت و وضوح تصویر فول اچ دی و دوربین 16 مگا پیکسلی با دیافراگرم f 1.8 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

چند روز قبل شرکت HMD Global دعوت نامه ای در ارتباط یا یک خبر مهم برای معرفی یک محصول جدید در رسانه دریافت کرد , این دعوت نامه برای معرفی محصول فوق العاده و جدید شرکت نوکیا بود و سرانجام پس از انتظار طولانی و شایعات بسیار گوشی نوکیا 7 این شرکت به صورت رسمی در سطح جهانی معرفی گردید. طراحی ظاهر این گوشی بسیار زیبا و قوی بوده و یاد آور طراحی های محصولات قبلی نوکیا می باشد.

دوربین جلو 5 مگا پیکسلی بوده و دارای زوم اپتیکال می باشد که برای گرفتن عکس های سلفی بسیار مناسب است واز کیفیت خوبی برخوردار می باشد. دوربین عقبی نیز با 16 مگا پیکسل و دیافراگم f 1.8 ، توانایی عکاسی در شب و محیط های کم نور و فیلم برداری با کیفیت بالا را دارد. فلش های ال ای دی تعبیه شده در دوربین اصلی , قابلیت عکاسی و فیلم برداری را برای این گوشی چند برابر کرده است.

این گوشی همانند نوکیا 8 , از ویژگی Dual Sight برخوردار بوده که امکان عکاسی و فیلم برداری هم زمان با هر دو دوربین جلو و عقب برای کابران را فراهم می کند. البته پیش از این نیز شاهد چنین امکانات در محصولات سامسونگ و ال جی نیز بوده ایم اما نوکیا هم با ارائه این محصول از رقبای خود عقب نمانده است.

بیشتر بخوانید  گوشی نوکیا G310 اقتصادی معرفی شد

به طور کلی دو نسخه از این گوشی به بازار عرضه خواهد شد , نسخه معمولی دارای حافظه رم 4 گیگابایت و نسخه هوشمند دارای حافظه رم 6 گیگابایت است , این تفاوت باعث ایجاد اختلاف قیمت در این دو مدل شده است. طراحی بدنه با استفاده از شیشه و فلز , جذابیت آن را دو چندان کرده و یک باتری 3000 میلی آمپری با قدرت بالا , توانایی ذخیره انرژی زیادی دارد. شایان ذکر است هر دو نسخه 64 گیگابایت حافظه داخلی دارند.

با بررسی محصولات جدید شرکت نوکیا , می توان نتیجه گرفت , این شرکت قصد دارد جایگاه پیشین خود را در تولید گوشی های موبایل , این بار در سیستم عامل اندروید به دست آورد. شرکت نوکیا با درک نیاز کاربران و ارائه محصولات با کیفیت بالا و امکانات قابل توجه در کنار قیمت های مناسب سعی دارد از رقبای خود پیشی گرفته و نام خود را در لیست 10 شرکت برتر تولید کننده گوشی های هوشمند ثبت کند این امر باعث نگرانی رقبا و سایر شرکت های تولید کننده اسمارت فون شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی رسمی نوکیا 7 (Nokia 7)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *