معرفی دوربین عکاسی پاناسونیک G9

پاناسونیک G9

کمپانی پاناسونیک , پرچم دار در زمینه دوربین‌ های عکاسی بدون آینه با قابلیت تعویض لنز خود را معرفی نمود. پاناسونیک G9 یکی از برترین دوربین های عکاسی است که شرکت پاناسونیک امسال تولید کرده است. پاناسونیک با ادعای این که G9 دوربینی است که در طول تاریخ دارای بالاترین کیفیت تصویر دوربین‌ های سری LUMIX است , این دوربین را به بازار عرضه کرد.

موتور رندر جدید Venus 10 , سنسور 20.3 مگاپیکسلی 1.3μ بدون فیلتر نوری مناسب عکاسی در محیط تاریک با نور کم از جمله ویژگی های این دوربین است. این دوربین عکس ها را در دو کیفیت RAW یا JPEG ذخیره کرده و کیفیتی حدود 80 مگاپیکسل دارد.

پاناسونیک G9تثبیت کننده 5 محوره در بدنه دوربین امکان استفاده از شاتر 6.5 برابر آهسته تر را فراهم می کند. لنز تثبیت شده 2 محوره اجازه فیلم برداری و عکاسی پایدار را به کاربران می دهد. تصویربرداری پیوسته یا burst mode. یکی دیگر از ویژگی های G9 است در این حالت می توانید با سرعت 20 فریم در ثانیه در حالت فوکوس خودکار مستمر و 60 فریم در ثانیه با فوکوس ثابت با رزولوشن 20.3 مگا پیکسل از محیط اطراف خود فیلم بگیرید. حتی در حالت 6k سرعت فیلم برداری به 30 فریم در ثانیه افزایش می یابد. و در حالت 4k شاهد فیلم برداری 60 فریم بر ثانیه هستیم.

پانوسونیک با ارائه فوکوس اتوماتیک DFC پاناسونیک با 225 نقطه برترین فوکوس را در جهان تهیه کرده است. شاهد واقعا این ادعا درست باشد چرا که تنها در زمانی حدود  0.04 ثانیه فوکوس می‌ کند. این دوربین به گفته ی کمپانی پاناسونیک، یکی از برترین دوربین های سال خواهد بود که توجه بسیاری از عکاسان و کاربرانی که تمایل زیادی به عکسبرداری های هنری دارند را به خود جذب خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دوربین عکاسی كانن EOS M3 با قيمت 680 دلار به زودی معرفی میشود.

نظرات در مورد : معرفی دوربین عکاسی پاناسونیک G9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *