معرفی حالت عکاسی Super HDR توسط کمپانی ویوو

Super HDR

یکی از کمپانی های چینی که اخیرا به دلیل معرفی یک گوشی هوشمند با سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش و همچنین طرح مفهومی گوشی هوشمند Apex در کانون توجه افراد قرار گرفت و بسیاری از کاربران را حیرت زده کرد، زیرا بسیاری از کاربران از یک کمپانی چینی انتظار چنین تکنولوژی پیشرفته ای را نداشتند. اکنون Apex نام همان تلفن هوشمندی است که دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد.

این کمپانی برای کم کردن حاشیه Apex از روش های بسیار خلاقانه ای در طراحی اش استفاده کرده است. اکنون جدیدترین تکنولوژی این کمپانی، حالت عکسبرداری Super HDR می باشد که با این وجود گویا ویوو قصد دارد در آینده ای نزدیک نام این کمپانی را بر سر زبان کاربران بیندازد. در واقع حالت HDR نوعی از تنظیمات مربوط به دوربین گوشی های هوشمند است که به آن ها اجازه می دهد طیف وسیعی از رنگ ها را نسبت به حالت نرمال برای کاربران ارائه دهد.

 Super HDR

این حالت با گرفتن چندین فریم از یک صحنه ثابت در اکسپوژرهای متفاوت مشخص می گردد و سپس نرم افزلر دوربین فعال شده و با ترکیب فریم ها بهترین تصویر ممکنه را ارائه می دهد. البته حالت عکاسی HDR مدت زمان زیادی است که بر روی گوشی های هوشمند رونمایی شده است ولی با این حال کمپانی ویوو در روز گذشته ادعا کرد که تنظیمات Super HDR با پشتیبانی از برد داینامیک 14 EV می تواند کیفیت تصاویر بهتری را نسبت به قبل ارائه دهد.

بر اساس ساز و کاری که از سوی این کمپانی اعلام شده است گویا دوربین گوشی های هوشمند از هر سوژه 12 عکس متفاوت می گیرند و تمامی این عکس ها را در قالب یک عکس به کاربر ارائه می دهند. کمپانب ویوو اعلام کرده است که تصاویر گرفته شده با این حالت علاوه بر اینکه به دلیل ترکیب فریم های مختلف دارای کیفیت بیشتری هستند از فناوری هوش مصنوعی نیز در زمان عکاسی از سوژه استفاده می کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی حالت عکاسی Super HDR توسط کمپانی ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *