معرفی بهترین ویرایشگر تصویر

بهترین ویرایشگر تصویر

بهترین ویرایشگر تصویر | این روزها با پیشرفت تکنولوزی و ارتقا سطح گوشی های هوشمند بسیاری از افراد در طول روز تصاویر بسیار زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. بنا بر آمار انتشار یافته روزانه بیش از 350 میلیون عکس در فیسبوک و 95 میلیون عکس در اینستاگرام منتشر می شود و طبیعتا همه ی افراد تمایل دارند تصاویر خود را با دوستان و خانواده ی خود به اشتراک بگذارند و قطعا همه ی ما انتظار داریم تصاویر خوب و فوق العاده با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

به همین دلیل این روزها برنامه های ویرایش عکس از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در هر اپلیکیشن ویرایش تصویر ابزارهای زیادی از قبیل فیلتر، روشنایی و برش وجود دارد ولی باید در ابتدا بررسی کرد که کدام یک از این اپلیکیشن ها گزینه ها و قابلیت های بیشتری را ارائه می دهند. در ادامه یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای اندروید، آیفون و ویندوزفون را برایتان معرفی می کنیم.

Adobe Photoshop Express

بهترین ویرایشگر تصویر

این اپلیکیشن یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس می باشد که برای کاربران ویژگی های زیادی را به ارمغان می آورد و گزینه های متفاوتی برای کاربران به ارمغان می آورد. در واقع این اپلیکیشن دارای گزینه ها و ابزارهایی مانند صاف کردن (Straighten)، برش (Crop)، قرینه‌ سازی (Flip)، چرخاندن (Rotate)، رنگ (Color)، تصحیح قرمزی چشم (Red Eye Removal)، روشنایی (Brightness)، ته‌ رنگ (Hue) و تراز سفیدی (White Balance) می باشد. در ضمن فوتوشاپ اکسپرس دارای فیلترهای تخصصی نظیر ویبرانت (Vibrant)، گلو (Glow) و سوپرپانچ (Superpunch) نیز می باشد. علاوه بر تمامی این ویژگی ها می توانید به تمامی تصاویر خود مرز بدهید و فریم های مختلف به آن اضافه نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین ویرایشگر تصویر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *