معرفی اپلیکیشن Prisma (خلق عکس های هنری) + دانلود

اپلیکیشن Prisma : آیا تا به حال دوست داشته اید مانند یک هنرمند واقعی عکس های خود را ویرایش کنید؟پیش تر ها فکر میکردیم که این کار تنها از عهده ی هنرمندان و نقاشان بر می آید ولی امروزه با پیشرفت در دنیای تکنولوژی شاهد اپلیکیشن های هستیم که می توانیم عکس های هنری زیبایی را با آنها خلق کنیم .

اپلیکیشن Prisma یکی از اپلیکیشن های است که می توانید به وسیله آن عکس های معمولی خود را به صورت تابلوهای نقاشی به سبک هنرمندان بزرگ در بیاورید. عملکرد این اپلیکیشن بر خلاف دیگر اپلیکیشن ها به گونه ی نیست که فقط از یک فیلتر ساده برای عکس ها استفاده کند بلکه می تواند با ترکیب نمودن از هوش مصنوعی و شبکه های عصبی عکس شما را به صورت کامل اسکن کند و در نهایت عکس خاص و منحصر به فردی را تحویل شما بدهد. برای کارکردن با آن به مهارت زیادی نیازی نیست ، زیرا به راحتی می توانید با Prisma کار کنید .

Prismaبرای شروع برنامه تنها کافی است که نسخه آن را با توجه به سیستم عامل گوشیتان دانلود نمایید و بعد از آن عکس بگیرید یا به وسیله گزینه Camera Roll عکسی از گالری گوشیتان وارد برنامه کنید البته می توانید از فیلم نیز استفاده کنید .

پس از آنکه عکس یا فیلمی را وارد کردید برای استفاده از فیلترهای برنامه باید یکی از فیلترها را انتخاب کنید ، خوشبختانه بیش تر از 30 نوع فیلتر در برنامه وجود داشته است که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید در عرض چند ثانیه یک نقاشی زیبا از عکس خود بسازید. بعد از آن اگر میزان فیلتر در عکس شما زیاد یا کم است می توانید انگشت خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا این میزان را به دلخواه خود تغییر دهید.

خوشبختانه این اپلیکیشن برای نسخه IOS و اندروید در دسترس می باشد.

Prisma

Prisma

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی جدیدترین و قدرتمندترین اپلیکیشن ویرایش عکس / Prisma

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن Prisma (خلق عکس های هنری) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *