معرفی اپلیکیشن NASA Selfies

اپلیکیشن NASA Selfies

اپلیکیشن NASA Selfies | بسیاری از افراد علاقه ی بسیار زیادی دارند که روز فضانورد بشوند و یا حداقل یکبار به فضا سفر کنند. در این میان هر روز اخبار مربوط به ناسا را دنبال می کنند و دوست دارند یک روز جای فضا نوردان ناسا باشند و بتوانند تجربه ی هیجان انگیزی را داشته باشند. در این میان باید بگوییم که گرفتن تصاویر سلفی نیز از آرزوهای افراد است ولی شما نمی توانید در فضا از گوشی موبایل خود استفاده کنید که !!! اما این قابلیت با استفاده از اپلیکیشن NASA Selfies فراهم شده است …!

اپلیکیشن NASA Selfies

با اپلیکیشن جدید ناسا با نام NASA Selfies این قابلیت برای علاقه‌ مندان به‌ عکس های سلفی فراهم شده است، بدون اینکه از خانه خارج بشوند، سلفی‌ های بسیار جذابی از خود در فضای خارج از جو زمین ثبت نمایند. با استفاده از این اپلیکیشن شگفت انگیز می‌‌ توانید بدون اینکه دوره های طاقت‌ فرسای فضانوردی را بگذرانید، لباس فضانوردان را بپوشید و با شکل و شمایل فضانوردان ظاهر شوید. ناسا درخصوص این اپلیکیشن گفته است که:

اپلیکیشن NASA Selfies به‌ شما این اجازه را می‌ دهد که تنها در یک لباس فضانوردی مجازی از خودتان عکس بگیرید و در پشت سر شما فضاهای کیهانی بسیار جذاب مانند سحابی شکارچی و یا مرکز کهکشان راه شیری حضور داشته باشند. اساسا این اپلیکیشن یک رابط کاربری بسیار ساده دارد و فقط کافی است که تصویری از خودتان ثبت نموده و بک گراند دلخواه‌ خود را انتخاب نمایید و در آخر نیز تصویر ایجاد شده را در فضای مجازی با دوستان‌ خود به‌ اشتراک بگذارید. 

اپلیکیشن NASA Selfies

در این اپلیکیشن جذاب 30 پس‌ زمینه‌ ی متفاوت وجود دارند که همه تصاویری واقعی از فضا می باشند و توسط تلسکوپ فضایی اسپیتزر ثبت شده اند. لازم به ذکر است که این تلسکوپ در روز یک‌ شنبه‌ ی همین هفته، 15 ساله شده است.

مایکت

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند اوپو Realme 2 رونمایی شد

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن NASA Selfies

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *