معرفی اپلیکیشن پیام رسان Yahoo Together

پیام رسان Yahoo Together

پیام رسان Yahoo Together | اگر اخبار منتشر شده از سوی یاهو را تا به امروز دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که مدتی قبل یاهو به طور کامل پیام رسان خود را که یاهو مسنجر (Yahoo Messenger) نام داشت، منحل نمود و اعلام کرد که قص دارد از یم پیان رسان بروز تر رونمایی به عمل آورد. اکنون این کمپانی یک مسنجر با نام Yahoo Together برای سیستم عامل های اندروید و iOS توسعه داده است.

پیام رسان Yahoo Together

آنطور که مشخص است، اپلیکیشن Yahoo Together قصد رقابت با سایر پیام‌ رسان های موجود به خصوص Slack را دارد. این بحث با نگاهی به رابط کاربری این اپلیکیشن کاملا مشخص می باشد ولی هنوز بعضی قابلیت‌ های پیام‌ رسان Slack در این اپلیکیشن مشاهده نمی گردد. در خصوص قابلیت های کنونی باید گفت که هنوز امکان تماس صوتی در این اپلیکیشن فعال نشده است ولی انتظار داریم که رفته‌ رفته این ویژگی کلیدی به این پیام رسان افزوده شود. هم اکنون شاید تنها موردی که بتواند کاربران را مجاب کند تا در تعداد زیاد پیام‌ رسان‌ ها به سراغ این پیام رسان بروند، همین نام یاهو و خاطره‌ انگیز بودن آن باشد.گ

پیام رسان Yahoo Together

این پیام رسان توسط همان تیم توسعه‌ ی Yahoo Messenger ساخته و طراحی شده است. نسخه‌ ی آزمایشی این پیام‌ رسان که به منظور تست در اختیار اشخاص کمی قرار گرفت Yahoo Squirrel نام داشت که بعد از رسیدن به مرحله‌ ی انتشار به Yahoo Together تغییر نام داد. اکنون کاربر می‌ تواند با شماره‌ ی تلفن‌ همراه خود و یا اکانت یاهو به پیام‌ رسان جدید این کمپانی، وارد گردد. نکته‌ ی جالب اینجاست که اگر یک کاربر را به گروه خود دعوت نمایید، دیگر آن کاربر احتیاجی به وارد شدن به حساب کاربری خود ندارد بلکه تنها لازم است کد یکتای گروه خود را در اختیار آن کاربر بگذارید تا با وارد نمودن آن به طور مستقیم به گروه شما افزوده شود.

پیام رسان Yahoo Together

از نظر سرعت و میزان روان بودن در اجرا، این پیام رسان هنوز کمی کار دارد ولی یک قابلیت جذاب به نام Smart Reminders در آن وجود دارد که احتمالا در اپلیکیشن دیگری مشابه آن را ندیده باشید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید برای هر پیامی در گروه تعیین کنید که در چه زمان و در چه تاریخی به طور اعلان برای همه ی اعضا به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید  چند برنامه ی کاربردی که از امروز در App Store رایگان شد

دانلود نسخه iOS

برای دانلود کلیک کنید

دانلود نسخه اندروید

برای دانلود کلیک کنید

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن پیام رسان Yahoo Together

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *