معرفی اپلیکیشن های برتر برای دوربین(اندروید) + دانلود

معرفی اپلیکیشن های برتر دوربین اندروید

برنامه های  زیادی وجود دارد که می توانند لذت بهتری از عکاسی را برای شما به وجود بیاورند و در برخی شرایط عکس های بهتری را در اختیار شما قرار دهند . در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از این برنامه ها به شما معرفی نماییم  .

 

BestMe Selfie Camera

این دوربین یک اپلیکیشن رایگان می باشد و برای افرادی مناسب است که همواره در حال سلفی گرفتن از خودشان هستند . در این اپلیکیشن شما با آیتم  زیادی شامل  فیلتر ، افکت ، اموجی و …. روبرو هستید . اگر از افرادی هستید که عکس های خود را در رسانه ها به اشتراک می گذارند به شما توصیه می کنیم از این اپلیکیشن استفاده نمایید قطعا برای شما کاربردهای زیادی دارد.

BestMe Selfie Camera

BestMe Selfie CameraCamera FV-5

این دوربین جز اپلیکیشن های بود که توانست در زمانی کوتاهی برای خود شهرت زیادی بدست آورد و جز برنامه های می باشد که تنظیمات و خصوصیات دستی زیادی دارد . این برنامه بسیار قوی و موثر می باشد که شامل اندازه گیری نور، تنظیمات تغییر نور، فوکوس و وایت بالانس و سرعت شاتر است  . فایل های JPEG، PNG، RAW و …. توسط این برنامه پشتیبانی می شوند.

Camera FV-5

Camera FV-5Camera MX

یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های دوربین می باشد که هنوز هم کاربران زیادی از آن استفاده می کنند.این برنامه ویژگی های مانند پشتیبانی از تصویر برداری ۱۶:۹ در فیلم برداری و حالت  Live Shot را دارد و همچنین ابزارهای ویرایش فیلم و عکس در این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا روشنایی و کنتراست و چرخش و بسیار موارد دیگر را در عکس های خود تنظیم نمایید . این برنامه برای افراد مبتدی خوب است که می خواهند عکس های خوبی بگیرند اما کنترل دستی برای عکاسان حرفه ی  در آن مهیا نیست .

Camera MX

Camera MX

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن های برتر برای دوربین(اندروید) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *