معرفی اپلیکیشن نود + دانلود

اپلیکیشن نود

اگر شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص فوتبال باشید قطعا برنامه ی نود را به طور کامل می شناسید. این برنامه یکی از برنامه های بسیار پر مخاطب تلویزیونی می باشد که بسیاری از افراد بعد از مشاهده ی فوتبال قطعا برنامه ی نود را نیز مشاهده می کنند. مدتی پیش اپلیکیشن نود نیز منتشر شد و قابلیت های متفاوتی نظیر شرکت در نظر سنجی های هفتگی، تماشای آنلاین و زنده ی برنامه ی نود، پیش بینی نتایج بازی های فوتبال و بسیاری ویژگی های دیگر را در اختیار کاربران و علاقه مندان این برنامه قرار می دهد.

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ارائه شده است و به صوزت کاملا رایگان می توانید این اپلیکیشن را دانلود نمایید و از ویژگی های آن بهره مند گردید. در ادامه قصد داریم در این بخش به معرفی اپلیکیشن نود (Navad) برای مخاطبان و علاقه مندان به این برنامه ی پر بیننده بپردازیم.

بررسی اپلیکیشن نود

همانطور که پیش تر اعلام کردیم این اپلیکیشن برا طرفداران این برنامه بسیار کاربردی می باشد. پس از اینکه این اپلیکیشن را دانلود نموده و نصب کردید از شما درخواست می گردد که شماره تماس و اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید که پس از وارد کردن این اطلاعات باید تیم مورد علاقه ی خود را نیز انتخاب کنید تا اینکه بتوانید تمامی اخبار حواشی های این تیم را در داخل اپلیکیشن داشته باشید و دنبال نمایید.

اپلیکیشن نود

یکی از قابلیت های بسیار پر طرفدار این اپلیکیشن امکان پیش بینی بازی های لیگ برتر می باشد که این برنامه امکان دسترسی به آمار بازی ها و پیش بینی ها را نیز در اختیار شما قرار می دهد. به همین ترتیب بعد از مشاهده ی آمار بازی ها می توانید پیش بینی های دقیق تری را انجام داده وحتی می توانید بعد از ثبت پیش بینی خود حتی آن را تغییر نیز بدهید.

اپلیکیشن نود

از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توانید به قابلیت مشاهده ی جدول لیگ برتر اشاره نمود که به این منظور تنها کافیست تا در بخش پیش بینی لیگ بر روی آیکون موجود کلیک نمایید. حتی در این اپلیکیشن امکان پخش زنده ی برنامه ی نود و مسابقات لیگ برتر نیز فراهم شده است.

اپلیکیشن نود

دانلود اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی

دانلود اپلیکیشن برای گوشی های آیفون

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن نود + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *