معایب سراتو سایپا

سراتو سایپا

کیا موتورز یکی از کمپانی های معروف کره ای است که هر یاله با تولید خودروهای لوکس به شهرتش افزوده می شود. سراتو یکی از خودروهایی است که در چند نسل متفاوت وارد بازار شده است که نسل دوم این خودرو در ابتدا به صورت وارداتی در میان خودروهای لوکس ایران قرار گرفت اما تقریبا یک سال پیش متوجه شدیم که سایپا اکنون این خودرو را به صورت مونتاژ وارد بازار می نماید. این روند تولید سراتو به قدری کند پیشرفت که در بازارهای جهانی، قصد دارند نسل جدید این خودرو را تولید نمایند ولی سایپا هنوز به دنبال ساخت نسل دوم سراتو می باشد.

معایب سراتو سایپا

  • کابین ضعیف و بی کیفیت

سایپا در سراتو نیز به منظور کاهش هزینه ها یک سری تغییراتی ایجاد کرده است که سبب بی کیفیت شدن این خودرو شده استو برخی قسمت های آن به شدت افت داشته اند. جنس پلاستیک بکار رفته در ساخت داشبورد سراتو سبب شده است که حتی در مقایسه با خودروهای بی کیفیت چینی نیز ضعیف تر باشد و به هر عنوانی اگر بگوییم کیفیت آن در حد پراید می باشد، کم لطفی کرده ایم اما باید بگوییم که در حد یک خودروی 90 تا 100 میلیون تومانی نیست.

سراتو سایپا

  • حذف آپشن های مهم

یکی از موضوعاتی که در خودروهای امروزی مطرح می باشد، آپشن خودرو است که حتی بسیاری از خودروهای چینی حتی اگر بی کیفیت نیز باشند از آپشن های رده بالایی برخوردارند ولی متاسفانه سراتو سایپا از این نظر دچار ضعف می باشد. برای مثال، سانروف یکی از آپشن های ضروری است که در این خودرو مشاهده نمی شود. آینه بغل های تاشو برقی یکی از آپشن هایی است که در بسیاری از خودروهای سری جدید مشاهده می گردد ولی در سراتو سایپا وجود خارجی ندارد! آپشن های حذف شده بسیار زیاد می باشند و در قالب یک متن نمی گنجند!!!

  • کیفیت پایین رانندگی

یکی از موضوعاتی که این روزها مطرح می باشد در خودروهای لوکس مسئله ی میزان کیفیت رانندگی است که اگر از کسانی که سراتو سایپا را خریداری کرده اند بپرسید، خواهند گفت که این خودرو به شدت خشک می باشد و این مسئله شاید بخاطر تغییراتی است که سایپا متناسب با جاده های ایران ایجاد کرده است ولی دلیل منطقی ندارد. قطعا در سفرهای طولانی یک سواری خسته کننده را تجربه خواهید کرد.

سراتو سایپا

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1.9/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : معایب سراتو سایپا

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سراتو سایپایی که در اصل همون سراتو ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ هستش مدل ۲۰۰۰ آپشنال سال ۱۳۹۷ اون با قیمت ۱۲۰ میلیون که تا قبل از تیر بود بسیار می ارزید و الان هم هیچ عیبی نداره ، با کیفیت هستش ، سواری بسیار نرم و راحتی داره ، تمام آپشن ها رو داره و چیزی هم کم نداره : مانیتور – سانروف – موتور قوی – روکش فرمان و صندلی چرم – شیفتر پشت فرمان – تنظیم نور چراغ های داخل ماشین – تنظیم ارتفاع چراغ های جلو و… فقط حرف مردم پشتشه که ایرانیه خب باشه حمایت از تولید ملی هم هست و با کیفیت