مشخصات فنی جک s5 اتوماتیک

جک s5 اتوماتیک

یکی از خودروهای شاسی بلند یا بهتر است بگوییم کراس اوور چینی جک s5 اتوماتیک می باشد که در ایران اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا نسبت به سایر خودروهای کراس اوور موجود در بالا قیمت مناسبی دارد. این خودروی چینی در دو مدل مختلف عرضه شده است که تفاوت آن ها تنها در نوع جعبه دنده می باشد (جعبه دنده ی دستی و اتوماتیک). امروز قصد داریم مشخصات فنی جک s5 اتوماتیک را بررسی نماییم تا اگر قصد خرید این خودرو را دارید تفاوت آن را با مدل گیربکس دستی این خودرو مشاهده نمایید.

جک s5 اتوماتیک

جک s5 اتوماتیک

هر دو مدل این خودرو دارای پیشرانه ی یکسانی می باشند و تنها تفاوت جک s5 اتوماتیک و دستی در میزان گشتاور تولیدی آن است که در جعبه دنده ی اتوماتیک حداکثر گشتاور خروجی 265 نیوتون متر می باشد ولی در مدل دستی 235 نیوتون متر می باشد. این مدل مجهز به یک جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک از نوع دو کلاچه می باشد که سرعت تعویض دنده به مراتب بسیار بالاتر از سایر خودروهای دارای جعبه دنده ی اتوماتیک است زیرا در این کیربکس دو کلاچ به منظور قطع و وصل نیروی روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد تعبیه شده است که به صورت مجزا از یکدیگر عمل می کنند.

جک s5 اتوماتیک

میزان مصرف سوخت s5 اتوماتیک کمی با مدل دستی آن تفاوت دارد، به صورتی که در ترافیک های روان داخل شهر در هر 100 کیلومتر حدود 9 لیتر بنزین مصرف می کند و این میزان در ترافیک های سنگین به حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسد که این رقم تقریبا بالاست ولی به طور کلی میزان مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه با گازدهی ملایم بین 7.2 تا 8 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد که مناسب به نظر می رسد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات فنی جک s5 اتوماتیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *