مشخصات تایید شده از اکسپریا XZ3 سونی

اکسپریا XZ3 سونی

اکسپریا XZ3 سونی | اگر خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که کمپانی سونی قصد دارد از سومین گوشی پرچمدار خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران خود را در آینده ای نزدیک غافلگیر نماید. تاکنون شایعات بسیاری درخصوص این پرچمدار سونی در خبرها منتشر شده است و یک دید کلی نسبت به این گوشی داریم. اما روز گذشته با انتشار جزئیاتی دیگر کمی دیدگاه ها تغییر نموده است.

مشخصات اکسپریا XZ3

تا قبل از این اطمینان داشتیم که اکسپریا XZ3 سونی قرار است در دو مدل با شماره نسخه های H9461 و H9463 و ظرفیت باتری 3060 میلی آمپر ساعتی به زودی روانه بازار شود ولی در اوایل هفته کدهایی منتسب به این گوشی هوشمند سونی انتشار یافت که سه مدل دیگر با شماره مدل های متفاوت را معرفی می نمود. گوشی های هوشمندی که مجهز به صفحه نمایشی با رزولوشن 1080×2160 می باشند. در ضمن خبری از بریدگی بالای صفحه نمایش نیز در آن ها نیست.

اکسپریا XZ3 سونی

شرایط زمانی عجیب و غریب شد که روز گذشته منبعی در ویبو ادعا کرد که گوشی های هوشمند سونی با کدهای H8416، H9436 و H9493 با نام مستعار Akatsuki در حال توسعه بوده اند و قرار است که این گوشی های هوشمند جدید با ویژگی هایی در حد پرچمداران این کمپانی ، شامل پردازنده ی اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت حافظه ی رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین یک صفحه نمایش 5.99 اینچی از نوع اولد – روانه بازار گردند. در ضمن تمامی این محصولات از تکنولوژی دوربین جدید Motion Eye نیز بهره مند خواهند شد.

در حال حاضر نمی توان در خصوص صحت هیچ کدام از این شایعات اظهار نظر نمود و همچنین باید شنیده های پیشین در مورد احتمال بهره مندی اکسپریا XZ3 سونی از یک دوربین 48 مگاپیکسلی را تا حدودی فراموش کنیم چون همه چیز تا کمتر از چند ماه دیگر تعیین خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشنایی بیشتر با نوت ادج

نظرات در مورد : مشخصات تایید شده از اکسپریا XZ3 سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *