مرورگر اندرویدی اپرا مجهز به کیف پول ارزهای دیجیتال شد

مرورگر اندرویدی اپرا

ارزهای دیجیتال نیز مدتی است که در بسیاری از کشورها به رسمیت شناخته شده است و افراد بسیاری نیز اقدام به استفاده از آن ها می کنند. در این بحبوحه اپرا نیز برای کاربران اندرویدی یک کیف پول ارزهای دیجیتال فراهم نموده است که می توانند ارزهای مجازی خود را در آن ذخیره سازی نمایند. در ادامه قصد داریم به جزئیات خبرهای منتشر شده اشاره داشته باشیم.

مرورگر اندرویدی اپرا

مرورگر اپرا اخیرا در نسخه‌ی اندروید خود یک کیف پول ارز های دیجیتال طراحی کرده است که به طور داخلی در مرورگر اندرویدی این کمپانی قرار گرفته است. شرکت اپرا از این قابلیت طی رویداد بلاکچین که در شهر لندن برگزار شد، رونمایی به عمل آورد. لازم به ذکر است که این کیف پول ابتدا از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی به عمل خواهد آورد و با گذشت زمان از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی به عمل خواهد آورد. کاربرانی که دارای ارز دیجیتال اتریوم هستند می‌ توانند به آسانی با استفاده از مرورگر اپرا کیف پول خود را مدیریت نمایند.

مرورگر اندرویدی اپرا

اساسا کاربران این مرورگر به منظور استفاده از کیف پول دیجیتال این کمپانی در ابتدا باید نسخه‌ ی اندرویدی آن را دانلود نموده (شایان ذکر است که در نسخه‌ ی iOS چنین قابلیت وجود ندارد) و تعدادی اتر خریداری کنند. پس از انجام تمامی این فرآیند کاربران می توانند از تمامی قابلیت های این مرورگر و کیف پول آن به منظور مدیریت ارزهای دیجیتال خود استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: The Verge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مرورگر اندرویدی اپرا مجهز به کیف پول ارزهای دیجیتال شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *