مرسدس بنز در ایران

مرسدس بنز

شرکت مرسدس بنز که می توان گفت برجسته ترین شرکت خودرو سازی جهان است تصمیم به عقد قرارداد با ایران گرفته است. این شرکت اتومبیل سازی آلمانی , با اعلام موافقت برای همکاری با شرکت های خودرو سازی ایران , انقلابی بزرگ در صنعت ماشین و خودرو در ایران به وجود آورد.

با این که شرکت هایی از قبیل تویوتا در صدر لیست شرکت های خودرو سازی جهان قرار دارند و دستگاه های اتومبیل این شرکت ها در سراسر دنیا دارای طرفداران بسیاری بوده و فروش فراوانی دارند اما هنوز هم شرکت مرسدس بنز از لحاظ تکنولوژی , امکانات و برند در جهان برترین بوده و هیچ از رقبا نتوانسته اند از این شرکت پر آوازه پیشی بگیرند.

حسن کریمی سنجری , درباره این قرارداد احضار خوشحالی کرده و معتقد است مشارکت با شرکت بزرگ مرسدس بنز , یکی از مهم ترین رویداد هایی که برای صنعت خودرو سازی ایران اتفاق می افتد. وی بیان کرد این همکاری موجب ارتقا کیفیت و سطح خودرو سازی شرکت های ایرانی شده و قطعا باعث پیشرفت چشم گیری در اقتصاد خودرو سازی خواهد شد.

مرسدس بنز , برتریم برند خودرو سازس جهان , به دلیل تکنولوژی پیشرفته و اطلاعات و دانش به روز و فراوان برای تولید خودرو های جدید بسیار مفید می باشد. با این قرار داد , این دانش و تکنولوژی وارد صنعت خودور سازی ایران شده و باعث تولید خودرو هایی با تکنولوژی بالا و کیفیتی بهتر خواهد شد. در این میان , قطعا درصد رضایت مصرف کنندگان نیز افزایش خواهد یافت در نتیجه خرید خودرو های جدید روز به روز بیشتر و اقتصاد کشور نیز بهتر خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایران چه زمانی با آمریکا مذاکره می کند ؟

نظرات در مورد : مرسدس بنز در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *