مخفی کردن حالت آنلاین در اینستاگرام

حالت آنلاین در اینستاگرام

این روزها در نبود پیام رسان تلگرام بسیاری از افراد از اینستاگرام برای برقراری ارتباط با سایر کاربران و دوستان خود استفاده می نمایند. در این میان فیسبوک نیز با دیدن این شرایط به این نتیجه رسید که شبکه اجتماعی اینستاگرام را بهبود بخشد و قابلیت های آن را در این شرایط به بهترین نحو ممکن فراهم سازد. اکنون اینستاگرام در همین چند مدت اخیر بروزرسانی های متعددی را دریافت نموده است.

در یکی از این بروزرسانی ها قابلیت مشاهده ی آنلاین بودن افراد فراهم شده است و همانند تلگرام می توانید زمان آنلاین بودن افراد و یا آخرین آنلاینی آن ها را مشاهده نمایید. برخی از افراد به هیچ عنوان دوست ندارند که سایرین از زمان های آنلاین بودن آن ها مطلع شوند و همانند تلگرام دوست دارند که از حالت Last Seen Recently ایتفاده نمایند. در اینتساگرام نیز روشی وجود دارد که شما می توانید آخرین زمان آنلاین بودن خود را از سایرین مخفی نمایید. در ادامه به صورت تصویری نحوه ی غیر فعالسازی این قابلیت را برای شما شرح خواهیم داد.

نحوه ی پنهان کردن حالت آنلاین در اینستاگرام

  1. وارد صفحه پروفایل خود در اینستاگرام شوید.
  2. با لمس گزینه ی سه نقطه در گوشه ی سمت راست بالا وارد صفحه ی Settings شوید.
  3. صفحه را به سمت پایین اسکرول دهید و با دیدن گزینه ی Show Activity Status آن را غیرفعال نمایید.

اینستاگرام

با استفاده از همین سه مرحله ساده، به راحتی می توانید آخرین زمان آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کرده و به این ترتیب دوستان شما نتوانند آخرین فعالیت شما در اینستاگرام را مشاهده نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام را ذخیره کنیم ؟

نظرات در مورد : مخفی کردن حالت آنلاین در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *