ماکروسافت Xbox One Halo 5: Guardians محدود عرضه می کند

ماکروسافت Xbox One Halo 5: Guardians محدود عرضه می کند

ماکروسافت اطلاعاتی را راجع به عنوان ها و بسته های نرم افزاری جدید خود در مراسم Gamescom 2015 مطرح کرد. همچنین، در این مراسم، نسخه ی جدیدی از سخت افزار جدید Xbox One نیز معرفی شد که بر اساس طرح همیشگی، Halo 5: Guardians نام گذاری شد.

این شرکت، در کنار دادن جزئیات عنوان، در 27 اکتبر، گفت که بسته ی آن، از 20 ام اکتبر، در دسترس خرده فروش ها قرار خواهد گرفت. قیمت این محصول 499.99 دلار است و اطلاعاتی نیز راجع به این که این آپدیت چه امکاناتی را در اختیار طرفداران Xbox One قرار می دهد، ارائه داد. این بسته شامل یک کنسول Xbox One، دو عدد دسته ی کنترل از راه دور Halo 5: Guardians، و یک هد ست ASTRO A40+MixAmp M80 که مخصوص نسخه Halo 5: Guardians طراحی شده است. این بسته برای پیش خرید وجود دارد. لازم به ذکر نیست که با خرید این بسته، شما امکان دانلود ورژن کامل بازی های Halo 5: Guardians را خواهید داشت.

ماکروسافت در داخل بسته، با الهام گرفتن از Spartan Locke و تکنولوژی UNSC، کنسولی با طراحی خاص را قرار داده است. ورژن Halo 5 از Xbox One، قالبی دو تکه دارد و از لهجه های مختلف پشتیبانی می کند، و گرافیک آن نیز بهتر شده است. همچنین این ورژن شامل صدا های داخل بازی می شود، که به کاربران اجازه می دهد تا صدای Plasma Grenade را زمانی که کنسول را روشن می کنند، بشنوند، لینک هوشمند نیز زمانی که دکمه ی خروج را می زنید، فعال می شود.
در کنار دانلود کامل، کاربران می توانند بسته ی Warzone REQ را نیز دریافت کنند، که که شامل 14 پک درخواستی می شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماکروسافت Xbox One Halo 5: Guardians محدود عرضه می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *