ماژول دوربین TrueDepth کمپانی اپل توسط ال جی تولید خواهد شد

ماژول دوربین True Depth

همانطور که می دانید کمپانی اپل در سال 2017 با معرفی آیفون 10 به یک سری مشکلات عدیده برخورد کرد که یکی از آن ها تولید ماژول دوربین TrueDepth می باشد. اکنون گویا این کمپانی برای جلوگیری از چنین مشکلی قصد دارد که با کمپانی ال جی در زمینه ی تولید این ماژول دوربین همکاری نموده تا در پرچمداران آینده ی خود شاهد چنین مسئله ای نباشد. قبلا نیز شایعاتی در این خصوص منتشر شده بود اما امروز تمامی این شایعات به پایان رسید.

امروز از خبرهای منتشر شده از سوی خبرگزاری های وابسته به این دو کمپانی مشخص شد که مدیران دو کمپانی اپل و ال جی در دیدارهای پی در پی خود در زمینه ی تولید ماژول دوربین TrueDepth با یکدیگر به توافق رسیدند و قرار است این ماژول را برای پرچمداران آینده ی کمپانی اپل، شرکت ال جی تولید نماید. گویا کمپانی اپل نیز قصد دارد در این خصوص ال جی را یاری نماید تا کارخانه ی خود را احداث نماید.

ماژول دوربین True Depth

بر اساس خبرهایی که منتشر شده اند گویا در این مذاکره تیم کوک، از کمپانی اپل و پارک جونگ سئوک از کمپانی ال جی حضور داشتند و بر اساس متن توافق نامه شان قرار است کمپانی اپل به ال جی کمک مالی کرده تا کارخانه ی مورد نیاز جهت تولید این ماژول های دوربین را اجداث نماید و در عوض کمپانی ال جی نیز پس از احداث کارخانه ماژول دوربین مورد نیاز این کمپانی را برای پرچمداران 2018 تولید نماید.

هنوز در خبرهای منتشر شده، مشخص نیست که کمپانی اپل قصد دارد چه مقدار سرمایه گذاری در ال جی انجام دهد ولی این اولین بار هم نیست که اپل برای پیشبرد اهداف خود در سایر کمپانی ها سرمایه گذاری می کند. در ماه دسامبر سال گذشته ی میلادی نیز اپل اعلام کرد مبلغ 390 میلیون دلار در کمپانی Finisar سرمایه گذاری انجام خواهد داد تا از نوآوری و خلاقیت آن حمایت نماید. کمپانی فینیسار نیز یکی از کمپانی هایی است که یکی از محصولات آن در ماژول دوربین TrueDepth اپل مورد استفاده می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مک بوک های نسل بعدی از پردازنده 3 نانومتری بهره می برند

نظرات در مورد : ماژول دوربین TrueDepth کمپانی اپل توسط ال جی تولید خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *