ماه آینده احتمالا شاهد معرفی نوکیا اکس خواهیم بود

نوکیا اکس

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی HMD Global در MWC 2018 از نوکیا 6 و نوکیا 8 سیروکو رونمایی به عمل آورد و هم اکنون احتمالا باید خود را برای معرفی نوکیا اکس این کمپانی آماده کنیم. تبلیغات این گوشی هوشمند اخیرا در چین مشاهده شده است و احتمال دارد که در هفتم اردیبهشت ماه شاهد معرفی این گوشی هوشمند باشیم. اگر کمی به تصاویر منتشر شده نگاه بیندازید متوجه خواهید شد که تنها تصاویر از طراحی این گوشی هوشمند خبر می دهند و اطلاعاتی در خصوص مشخصات این دستگاه در دست نیست.

اما بر اساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده است و شایعات مطرح شده، احتمالا این گوشی هوشمند در دو حافظه ی رم 4 و 6 گیگابایتی، حافظه ی داخلی 64 گیکابایتی و به همراه چیپ ست های کمپانی مدیاتک و یا کوالکام عرضه خواهد شد. اما موضوعی که مطرح است، این گوشی هوشمند بر خلاف ظاهر غلط انداز خود جزو گوشی های میان رده ی این کمپانی به حساب می آید و در رده ی پرچمداران این کمپانی نیست.

نوکیا اکس

برای اولین بار نیست که کمپانی نوکیا گوشی های هوشمندی با نام اکس عرضه می نماید، در سال 2014 که کمپانی مایکروسافت بخش تولید گوشی های هوشمند نوکیا را در دست داشت، مدل هایی با نام نوکیا اکس، اکس ال و اکس پلاس تولید نمود که به معنای واقعی با طرفداری مشتریان رو به رو نشد. اخیرا کمپانی HMD Global برنامه های بسیاری برای رونق بازار گوشی های هوشمند خود دارد و پیش از این نیز خبرهای زیادی در خصوص عرضه ی نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 در سال جاری انتشار یافته است. بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده احتمالا نوکیا 8 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.01 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18 به 9 می باشد که با قدرت اسنپدراگون 845 فعالیت می نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماه آینده احتمالا شاهد معرفی نوکیا اکس خواهیم بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *