لیست قیمت محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش بزرگ اینترنتی

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو | همانطور که از خبرها می دانید، امروز پیش فروش بزرگ اینترنی ایران خودرو به طور رسمی تا دوشنبه ی هفته ی آینده به شکل فاز بندی شده آغاز گردیده است و بسیاری از افرادی که قصد خرید اولین اتومبیل خود را دارند می توانند اکنون از این فرصت استفاده نموده و اقدام به خرید خودرو نمایند. ایران خودرو با پیش فروش برخی از محصولات خود تصمیم دارد تا تقصیم عادلانه ای میان افراد جامعه صورت بپذیرد و افرادی که تاکنون خودرویی نداشته اند بتوانند صاحب خودرو گردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در شرایطی که بسیاری از خودروسازان این روزها قیمت محصولات خود را افزایش می دهند، گروه خودروسازی ایران خودرو ترجیح داده است تا خودروهای تحویلی در مهر ماه سال جاری را با قیمت قبلی به فروش برساند. گروه خودروسازی ایران خودرو در لیستی که منتشر نموده است، قیمت مصوب خودروهایی مانند سمند، پژو 206، پژو 405، پژو 207، پژو پارس، رانا، دنا، وانت آریسان، هایما و دانگ‌فنگ را اعلام نمود.

قیمت محصولات ایران خودرو

کلیه ی قیمت های موجود در این فهرست فروش محصولات ایران خودرو بر حسب ریال می باشد و این لیست هم بر اساس مصوبه ی شورای رقابت و کمیسیون فروش ارائه تنظیم گردیده است. البته لازم به ذکر است که این فهرست فقط شامل محصولاتی می گردد که در پیش فروش شهریور ماه خریداری شده‌ اند و احتمال دارد در آینده شاهد افزایش قیمتی 25 درصدی باشیم. این گروه خودروسازی بزرگ امروز پیش فروش بزرگ محصولات خود را که شامل 53 هزار دستگاه خودرو می باشد، آغاز کرد و با استقبال کاربران مواجه شد؛ هر چند که این استقبال به خرید محصولات ایران خودرو قابل پیش‌ بینی بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …..

3/5 - (7 امتیاز)

بیشتر بخوانید  اتمام زمان ثبت نام اینترنتی ساپیا نزدیک است

نظرات در مورد : لیست قیمت محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش بزرگ اینترنتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *