لیست ده کشور برتر دنیا در سرعت اینترنت / جدیدترین جایگاه ایران

internet

همینطور که روزهای ماه آخر سال میلادی پیش می رود،فهرست های جیدید از بهترین ها (و بدترین ها) در زمینه های مختلف ارائه می شود تا پرونده این سال نیز بسته شود.شاید بتوان یکی از مهمترین این موارد را سرعت اینترنت نام برد،چون امروزه اینترنت حرف اول و آخر را در حوزه ارتباطات می زند.از این رو اتحادیه جهانی مخابرات گزارش جهانی سرعت اینترنت در سال ۲۰۱۵ را منتشر و کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت را معرفی کرد.

در این رده بندی، کره جنوبی دررتبه اول و جلوتر از سایر کشورها ایستاد. به طور خلاصه ۱۰ کشور اول در این رتبه بندی عبارتند از : کره جنوبی، دانمارک، ایسلند، انگلیس، سوئد، لوکزامبورگ، سوئیس، هلند، هنگ کنگ و نروژ
همانطور که در ابتدای خبر گفتیم فهرست ها همیشه مربوط به معرفی بهترین نبوده و به طور مستقیم یا غیر مستقیم بدترین ها در هر زمینه را نیز شامل می شوند. در انتهای این جدول و کشورهایی که بدترین سرعت اینترنت را به خود اختصاص داده اند، کشور افریقایی چاد از کندترین سرعت اینترنت و پس از آن نیز کشورهایی مانند مالاوی، ماداگاسکار، اتیوپی و اریتره قرار گرفته اند.

برترین کشورها در سرعت اینترنت (2)

در این رده بندی ایران رتبه ۹۱ را به خود اختصاص داده و پایین تر از کشورهایی مانند سورینام، سنت لوسیا (کشوری در دریای کارائیب در آمریکای جنوبی)، سیشل، آفریقای جنوبی، پاناما و اکوادور ایستاده است.این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ میلادی رتبه ایران ۹۹ بوده که آمار جدید از بهبود سرعت اینترنت در کشورمان خبر می دهد!!!

برترین کشورها در سرعت اینترنت (1)

اساس این گزارش که هر ساله ارائه می شود،درنظر گرفتن شاخصه هایی از قبیل سرعت اینترنت، تعداد کاربران یا میزان نفوذ اینترنت در هر کشور است. با توجه به ارزیابی ها شاخص توسعه اینترنت یا IDI کره جنوبی با کسب ۸.۹۳ از ۱۰ توانست در بالاترین رتبه این رده بندی قرار بگیرد. دسترسی به سرعتی بالا در هر نقطه از این کشور باعث شده تا از نظر تکنولوژی نیز قابل توجه باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سریعترین اینترنت همراه به کدام کشورها تعلق دارد؟

نظرات در مورد : لیست ده کشور برتر دنیا در سرعت اینترنت / جدیدترین جایگاه ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *