لیست بهترین بازی های آندروید (2017)

بهترین بازی های آندروید

در میان بازی های آندرویدی برخی به عنوان محبوب ترین و بهترین بازی ها در میان کاربران شناخته شده اند ؛ این بازی ها رایگان می باشند اما گاهی برای بهره مند شدن از تمامی امکانات نیاز به پرداخت درون برنامه ی داشته اند.

 

1) Asphalt 8: Airborne or Asphalt: Xtreme

این بازی در رده بازی های مسابقه ی است که نیاز به هیچ پرداخت اولیه ی ندارد.

اگر دوست دارید از بازی های مسابقه ی لذت ببرید حتما این بازی را فراموش نکنید. البته فراموش نکنید اگر پرداخت درون برنامه ی انجام دهید بازی کمی برای شما پیچیده تر می شود ، می توانید تجربه ی خوبی از این بازی بدست بیاورد.

 

2) Critical Ops

بازی های ماموریت های کلیدی به عنوان یکی از بهترین بازی ها به شمار می رود. روش بازی بدین صورت است که شما با تروریست های مختلف در شهرهای متفاوت به مبارزه می پردازید.

این بازی همچنان در حال ارتقا می باشد. اگر شما هم به بازی های شوتر اول شخص علاقه مند هستید می توانید از بازی Nova 3 هم استفاده کنید که رایگان برای کاربران می باشد.

 

 

Clash royale(3

یکی دیگر از بازی های پر طرفدار در جهان می باشد . که شما در این بازی با جمع آوری کارتها و ساخت عرشه برای جنگ تن به تن آماده می شوید . لذت را با این بازی تجربه کنید.

 

 

 Cut the rope:magic (4 

 

این بازی در سری های جدید شاهد تغییرات جدید و مثبتی شده است که کمی با نسخه های پیشین آن را متفاوت کرده است . با ورود این بازی ، بازی پرندگان خشمگین به حاشیه رانده شده است.

 

 

5) Fallout shelter

 در سال 2015 این بازی توانست هیاهوی زیادی را در بین کاربران مطرح کند که عنوان بهترین بازی را در سال 2015 به خود گرفته است . در این بازی با ساخت پناهگاه و جای دادن پناهجویان در آن به ساخت اکوسیستم قوی کمک کنید.

 

 

6) Final fantasy brave Exvius

این بازی بسیار ساده است و در آن شهرهای واقعی ، گنج های پنهان ، انفجارات طبیعی و .. وجود داشته است . شما می توانید با انجام ماموریت های متفاوت و لاگین نمودن امتیاز کسب نمایید.

بیشتر بخوانید  10 بازی برتر اندروید در سبک استراتژیک

 

 

7) Heartstone: Heroes of Warcraft

این بازی در رده بازی های کارتی می باشد که در آن باید به آنلاک کردن کارت های متفاوت بپردازید و با توجه به کارت های که دارید به مبارزه با رقبای خود بروید.

 

8) Nova Legacy

در دسته بازی های علمی تخیلی است که در آن می توانید موارد بسیار جالبی را مشاهده کنید. این بازی یکی از بهترین بازی ها در سال 2017 می باشد .

 

9) Pokemon Go

در Pokemon Go با جستجو در دنیای واقعی به دنبال پوکمون می گردید و با گرفتن پوکمون و پیدا کردن خانه های آنها می توانید امتیاز جمع نمایید.  

 

10) Plague inc

این بازی جز بازی های استراتژیک می باشد ، که با توجه به گرافیک قوی که در آن می باشد از سازندگان آن در CDC دعوت به عمل می آید. Critical Ops همچنان در حال بروز رسانی می باشد. همچنین می تواند در رده بازی های چالشی قرار داد ؛ پیشنهاد می شود یکبار از این بازی استفاده نمایید.

 

 

 

4.6/5 - (14 امتیاز)

نظرات در مورد : لیست بهترین بازی های آندروید (2017)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *