لپ تاپ surface book 2 با یک باتری قوی روانه ی بازار شد

surface book 2

شرکت مایکروسافت در تازه ترین اخبار خود از رونمایی لپ تاپ جدید surface book 2 خبر داد که دارای باتری قوی است، به گفته ی شرکت نام برده، باتری این لپ تاپ حدود ۱۷ ساعت شارژ نگه می دارد. مایکروسافت همچنین افزود که قدرت این لپ تاپ جدید ۲ برابر عملکرد مک بوک پرو شرکت اپل است، این شرکت همچنین در ادامه توضیحات خود گفت که این لپ تاپ جدید از دانگل های سخت افزاری استفاده نمی کند.

همان طور که در آغاز این خبر به آن اشاره کردیم از مهم ترین ویژگی های این لپ تاپ باتری قدرتمند آن است و همچنین از نظر پردازشی نیز بهبود زیادی در نسخه ی جدیدش داشته. در نگاه اول این لپ تاپ شباهت زیادی نسبت به نسخه ی قبلی اش دارد، با این حال تغییرات جزئی در طراحی آن اعمال شده است برای مثال لولاها و صفحه کلیدش بهبود پیدا کرده است، قابل ذکر است که در این نسخه نیز مثل نسخه ی قبلی امکان جدا کردن نمایشگر از صفحه کلید وجود دارد.

surface book 2این لپ تاپ در دو مدل ۱۳.۵ اینچی و ۱۵ اینچی عرضه خواهد شد. فروش این لپ تاپ از تاریخ 11 نوامبر شروع می شود، قیمت این لپ تاپ تا حدودی نجومی است که از ۱۴۹۹ دلار شروع شده و بسته به کانفیگ انتخابی بیشتر می شود. لازم به ذکر است که با جدا کردن نمایشگر از صفحه کلید عمر و استفاده از آن به عنوان تبلت، عمر باتری اش به ۵ ساعت کاهش می یابد.

در نسخه ی ۱۵ اینچی هم در صفحه کلید و هم در صفحه نمایش لمسی آن خنک کننده وجود دارد که هنگام پردازش اطلاعات سنگین حرارت دستگاه را پایین نگه دارد ولی این در حالی است که در نسخه ۱۳.۵ اینچی فقط یک خنک کننده دارد.

شرکت سازنده ی این لپ تاپ یعنی مایکروسافت ادعا می کند که این لپ تاپ، بهشتی برای گیمرها به ارمغان می آورد و این ادعا را به خاطر قدرت در پردازنده و گرافیک این لپ تاپ می داند چون این قدرت گرافیک و پردازش این نسخه ی جدید ۵ برابر نسخه ی قبلی است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت و رونمایی از لپ تاپ کوچک سرفیس لپ تاپ گو

نظرات در مورد : لپ تاپ surface book 2 با یک باتری قوی روانه ی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *