لپ تاپ Omen 15 اچ پی معرفی شد

لپ تاپ Omen 15

با معرفی لپ تاپ Omen 15 توسط کمپانی hp این موضوع را روشن شد که در قسمت گیمینگ هنوز با کمپانی هایی مثل ایسوس و MSI رقابت می کنند. از ویژگی های جدید اضافه شده به این لپ تاپ می توان به کیس باریکتر ،کم شدن حاشیه های صفحه نمایش و بیشتر شدن عملکرد آن در قسمت محاسبه و … به دلیل پردازشگر گرافیکی انویدیا اشاره کرد.

کیس لپ تاپ Omen 15 همانند مدل های قبلی طرح هایی مانند جت جنگنده که دارای خط های زاویه دار و تیز به رنگ قرمز است، می باشد که این کمپانی می گوید نسبت به سایر مدل ها حدود ۷.۴ درصد کوتاه تر و ۵ درصد نازک تر شده است و وزن آن با تغییر کارت گرافیک متغیر است و تا ۲.۲ و ۴.۴ کیلو گرم تغییر می کند. در واقع مهمترین تغییر در این لپ تاپ می توان به کاهش ۶۵ درصدی حاشیه هر دو طرف صفحه نمایش آن و ۳۵ درصد از حاشیه های بالا و پایین آن اشاره نمود.

لپ تاپ Omen 15

آپشن های استفاده شده در این نمایشگر که ۱۵.۶ اینچ شامل ۱۰۸۰ و 4k با نرخ رفرش ۶۰hz و ۱۰۸۰p با آمار فروش ۱۴۴hz است. برخی از این لپ تاپ های Omen 15 را با مجهز کردن به فناوری g-sync انویدیا گیم پلی را راحت تر از دیگر لپ تاپ ها اجرا خواهد کرد. با انتصابی که از hp داشتیم این لپ تاپ محصول خود را به چیپست نسل هشتم مجهز کرده است. و در مدل های شش و چهار هسته ای ارایه می دهند. از لحاظ گرافیکی هم این لب تاب دارای gix 1070 max -Q استفاده می کند. و به همراه خود پردازشی روانتر هم دارد. مدل ثابت آن دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی m.2ssd و ۱ ترابایت هارد ارائه شده است ولی با پرداخت پول بیشتر این لب تاب با ۱۶ گیگابایت رم ، ۵۱۲ گیگابایت حافظه m.2ssd و ۱ ترابایت هارد ارائه می شود.

این شرکت برای تقویت سیستم خنک کننده و تهویه از فن های fdb که دارای پره های بزرگ و دوام بیشتر و نویز کم است که خود یک امتیاز محسوب می شود.

 

بیشتر بخوانید  دزدگیرهای عصر دیجیتال

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Omen 15 اچ پی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *