لپ تاپ گیمینگ نیترو ۵ ایسر

ایسر

ایسر این لپ تاپ را به پردازنده اصلی و گرافیکی AMD مجهز کرده که علاوه بر قدرت فوق العاده قیمت مناسب هم داشته باشد. کمپانی ایسر این لپ تاپ را در نمایشگاه CES 2018 برای اولین بار به عنوان لپ تاپی که در آن از پردازنده AMD استفاده شده، در لیست کالا های خود گذاشته است. این لپ تاپ که Nitro5 نام دارد، لپ تاپی چند رسانه ای و مناسب برای گیم است که با سخت افزارهای متفاوت قرار است به فروش برسد. AMD در حال کامل شدن در دنیای موبایل و لپ تاپ با استفاده تولید کنندگان از این پردازنده است و در ماه های گذشته شرکت اچ پی و ایسر چندین محصول خود را به پردازنده رایزن مجهز کرده اند و همچنین ایسوس نیز برای تامین کامپیوتر گیمینگ ROG STRIX GL702ZC  از رایزن ۷ و کارت گرافیک مستقل RX580 استفاده کرده است.

ایسر

اکنون ایسر نیترو ۵ به عنوان لپ تاپی قدرتمند و گیمینگ با استفاده از پردازنده AMD  و با قیمت مناسب و در نهایت پردازنده گرافیکی جداگانه گزینه قابل قبولی برای کاربران است. این لپ تاپ با بدنه ای به رنگ مشکی و چند طرح قرمز رنگ و با جنس پلاستیک و بافت فیبرکربن، برای زیبایی بیشتر عرضه شده است. همین طور صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچ Full HD استفاده شده است که بر اساس گزارش ها شبکه استیم محبوب ترین رزولوشن در میان گیمرهاست.

اما قلب این لپ تاپ را پردازنده جدید AMD تشکیل داده است . بنابراین کاربران می توانند از چهار هسته ی پردازشی رایزن با گرافیک یکپارچه VGA به همراه پردازنده گرافیک مستقل RX560 استفاده کنند. در واقع این APU و پردازنده گرافیکی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD است.

ایسر

در مورد اتصالات این لپ تاپ، تمامی پورت های موجود را پوشش می دهد. برای مثال USB 3.1  و از نوع C و یک پورت USB نسل ۳.۱ از نوع A و دو درگاه USB 2.0 اترنت،HDML، درگاه کارت حافظه SD به همراه بلوتوث و وای فای ، اتصالات این لپ تاپ را تشکیل می دهند. اسپیکر استریو با استفاده از فناوری True Harmony انحصاری ایسر و dolby audio premium نیز حاکی از توانایی بالای صورتی این لپ تاپ است. ایسر ۵ در ماه آوریل عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز حدود ۷۹۹ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید  بررسی و قیمت لپ تاپ Acer Spin 5

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ گیمینگ نیترو ۵ ایسر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *