لپ تاپ های ایسر؛ ارزان ولی با طراحی فوق العاده

ایسر

در قسمت خرید لپ تاپ شما نیاز مند یک لپ تاپ کاربردی همراه با یک قیمت مناسب هستید .اما همانطور که سایت مختلف مشاهده می کنید لپ تاپ ها دارای قیمت های مختلف همراه با مارک های مختلفی هستند. برای مثال دو لپ تاپ سونی و ایسر همانند یک دیگر اند ولی سونی قیمت بیشتر نسبت به ایسر دارد. در سایت های خرید و فروش همانند دیجی کالا و دیوار با تیک زدن گزنه قیمت که کالا ها را طبق قیمت دسته بندی می کند ، لپ تاپ های لنوو ، ایسر و ایسوس اچ پی قیمت کمتری نسبت به سایر محصولات دارد از این رو بی دلیل نیست که لپ تاپ های ایسر بیشتر فروخته می شود.

این مارک ها و کمپانی ها بسته به مارک ویژگی های متفاوتی را دارند ، از ویژگی های منحصر به فرد ایسر می توان به طراحی زیبا و جالب در کنار قطعات سخت افزاری قوی آن اشاره کرد. نکته مهم در این برند قیمت ارزان آن است. همان طور که گفته شد در برنامه های ذکر شده می تواند نرخ قیمت این لپ تاپ را از ۳۹۹ هزار تا ۴ میلیون خوردیی پیدا کنید اما میانگین این قیمت ها بین ۱ تا ۲ میلیون تومان است. این نرخ قیمت تمامی کشور یکسان است.

به عنوان مثال لپ تاپ spin1-sp 111-31-p3hf در یکی از استان های ایران قیمتی برابر با یک میلیون و هشتصد و سی هزار تومان دارد ، این لپ تاپ کاملا نو و ۱۸ ماه گارانتی دارد . ولی این لپ تاپ در بازار قیمتی بیشتر از دو میلیون تومان دارد. قطعا لپ تاپ های این برند در بازه ۱ تا ۲ میلیون تومان برای گذراندن کار های روزمره بسیار مناسب هستند و لپ تاپ های با قیمت های کم نمی توانند در برنامه نویسی ، اجرای بازی های سنگین و .. موفق باشند.

لپ تاپ های گران قیمت و محدودی  برای این کار ها در نظر گرفته شده است ولی برای انجام کار هایی همانند دیدن فیلم ، گشتن در اینترنت و استفاده از برخی برنامه ها و … با این لپ تاپ ها انجام می شود. اما ناگفته نماند که این برند لپ تاپ هایی با قیمتی بیش از هفت میلیون تومان برای انجام کارهای سنگین نیز دارد و می توان به لپ تاپ Acer aspire a715-72g-71y3 نام برد که قیمتی برابر با ۴ میلیون ۷۰۰ هزار تومان است که در بازار قیمتی برابر با ۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ های ایسر؛ ارزان ولی با طراحی فوق العاده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *